Zenith only (Deel 5)

Mooi vooruitzicht!

Op maat maken is een eitje met de juiste schroevendraaier.

Bizar hoe lang de standaard band is trouwens.

1 like

Yep, ik vermoed dat er heel wat schakeltjes uit moeten :innocent:

1 like

studio kupper,meneer franssen is een hele fijne man koop daar ook vaker mijn horloges

1 like

Sorry voor de viezigheid, het horloge wordt gedragen.

18 likes

verzamel je naast zenith’s ook porsches???

Deze week heb ik van @illewoare een Elite overgenomen. Jasper vond het geen probleem om de deal op mijn verzoek een paar maanden (!) aan te houden omdat de focus thuis bij een verbouwing lag. Wat erg wordt gewaardeerd!

De Elite stond al anderhalf jaar (hoe lang is dit in HF jaren?) op mijn lijst en toen hij van @tompj naar Jasper ging, wilde ik niet als een havik direct Dibs roepen.

Wat een ingetogen schoonheid, maar hij is wel wat minder makkelijk vast te leggen. De wijzerplaat is qua kleur prachtig gedaan door Zenith, en heeft als je heel goed kijkt een hele zachte brush vanuit het midden. Vorm van de kast, hoe plat hij draagt, alles klopt gewoon.

Doorgaan met de discussie van Zenith only (Deel 4):

Stoppen met scrollen is vanaf nu stilstaan en rustig de tijd nemen om te zien hoe laat het is.

31 likes

Gefeliciteerd. A beauty it is :ok_hand:

1 like

Is en blijft fantastisch. In real life nog veel mooier dan op foto’s.

1 like

Mooie ingetogen aanwinst!

1 like

Two Tone anyone?

3 likes

Prachtig duo zo!

1 like

Daar idd geweest. Mocht EUR 25,— aftikken. Maar ze zijn er ook wel even mee bezig geweest. Standaard band bizar lang ja!

Hoppa!
A3817 van de pols, A3648 om de pols:

16 likes

vind je dat veel dan €25,-???

1 like

Pfoah, gaaf :star_struck:

1 like

Nee, ze zijn er wel even mee bezig geweest. En die winkel moet ook draaien! Met liefde afgetikt!

ja die schroeven van de zenith kunnen behoorlijk vast zitten

Is alleen een kwestie van verwarmen om de loctite te breken.

ik weet het

Te mooi om waar te zijn…

1 like

Was idd een internet aankoop. En de volgens chrono24 5 sterren verkoper had het nagelaten. Maar snel geregeld in Aachen.

1 like