Zenith only (Deel 5)

Net een dag te laat om #elprimeroday foto te posten…

10 likes

19 likes

9 likes

19 likes

20 likes

Heel mooie Chronomaster sport :heart_eyes: Welke band zit erop? Is dat een soort sail cloth?

12 likes

Cordura die ik laat maken bij Jacobstraps. Deze is grijs (moeilijk te zien), heb hem ook in zwart en een groene voor een andere Zenith, zie onder. Dan kun je hem ook op de juiste lengte laten maken en met de juiste kleuren.

11 likes

14 likes

6 likes

Ladderband, moet je wel van houden… :unamused:

2 likes

Maar ik hou van Zenith, van mango wijzerplaten en van USM. Dat maakt veel goed…

8 likes

Moest even Googlen :grin:
Maar meubels dus. Ziet er idd niet verkeerd uit. En nu snap ik de colab ook.

1 like

Deze foto die ik in 2024 heb gemaakt heeft misschien bij Zenith een belletje doen rinkelen…

15 likes

Erg leuk die combo van de eerste Defy kast en de El Primero. Mooie kleuren ook!

Kan geen toeval zijn!

2 likes

Zalig! @MrMojo kijk je mee?

2 likes

Tot die op je pols hangt. Zo zalig.

2 likes

Die blauwe komt er wel mooi uit op de foto’s en er zit nog een ouderwets EP uurwerk in dus dubbel yea, 12k vind ik alleen een beetje prijzig voor deze uitvoering in chronograaf.

Ligt het aan mij of is het kastje te klein voor de set van 4, of zouden ze 2 horloges per box hebben en 1 lege?

Ik begrijp ook niet zo goed hoe het werkt want je kan de horloges per stuk of per set kopen. Als je vlug bent want maar 60 stuks per kleur. Ook bij een los horloge zou er een USM product bij zitten. Maar welk dan?

Van wat ik uit de USM berichtgeving kan opmaken, zou er bij elk los horloge zowel het USM kastje als een horloge box zitten. Dus koop je de set, dan heb je er gelijk 4 USM kastjes bij (die ook niet bepaald goedkoop zijn). Het hele USM systeem is modulair dus je kan ze aan elkaar koppelen als je wil.

dat veranderd de zaak wel, ik dacht dat het kastje alleen bij de set geleverd werd.