Zenith only (Deel 5)

Dit is de ‘doos’ voor 1 horloge. Met box inlays kan je er in totaal 12 horloges in kwijt. Heb je ze alle vier, dan kan je er dus een kast van maken. Zo begrijp ik het en dat is best cool.

48k wordt me toch iets te gortig voor 4 horloges en 'n kast maar wel een leuk idee.

Ik interpreteer het anders. Het kastje zit ook bij elk horloge. Tenminste, dit is wat ik hier lees:

“Each watch is accompanied by a custom-designed USM Modular furniture and a unique watch box created specifically for this edition.”

Ik schat de prijs van een dergelijk USM kastje op €800.

Altijd :grin:

Ik heb toevallig iets incoming dat ik binnenkort in dit topic mag posten :partying_face:

9 likes

USM had ik nog nooit van gehoord, maar die reis/opbergdoos of koffer is geweldig !

ik vermoed een incoming…

1 like

Verkopen in Amerika zullen niet zo hard lopen de komende tijd voor USM meubilair met die 39% tariffs, aangezien de fabriek in Zwitserland staat.

Ben er al jaren fan (en gebruiker) van. Onverwoestbaar spul dat oneindig kan worden samengesteld en ge(de)monteerd.

Ik sluit niks uit. Maar bevestig ook niks.

2 likes

In de kast met 3 dozen kunnen 12 horloges opgeborgen worden;

7 likes

15 likes

image

9 likes

Had prima gekund, maar:

shannon-sharpe-undisputed

2 likes

Dit dan?

10 likes

Jij mag nooit meer raden :wink:

7 likes

Van harte!! Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen!

Echt een stoere Zenith :100:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd Vincent!

1 like

Bedankt alvast mannen. Heerlijk vooruitzicht, ondanks het wachten…

2 likes

Beetje troost dan

15 likes

De Zenith website geeft voor alle 4 versies “out of stock”….

48 uur is blijkbaar genoeg om 240 stuks uit te verkopen. Ik vermoed dat er wel eentje hier op het forum te zien is binnenkort.

1 like

6 likes