Nu met de Defy, de Skyline van Noorwegen.
Zo die is wel fraai Willem. Heftig ding.
Hoeveel mm is hij?
41mm volgens mij. Met een erg korte Lug
2 lug.
Ja, hij valt wel op. Echt een tof ding! Ben je op de aankomende gtg? Dan neem ik hem wel mee.
Nee ben in USA. Zou bijna zeggen helaas maar dat is ook leuk. Volgende keer beter.
Heb ik altijd een heel erg mooi model gevonden.
Ik zat weer wat rond te kijken naar een horloge met gouden kast nu ik mijn Pie Pan Connie verkocht heb en ik kwam uit bij de 39mm Zenith Elite zoals diegene die @tompj heeft in het blauw.
Zijn er mensen die deze al in het echt gezien hebben? Te groot voor een gouden dresswatch met zilveren wijzerplaat? Te dunne wijzers? Of gewoon prachtig? Ik hoor graag jullie meningen
Als je vindt dat een dresswatch niet teveel op moet vallen dan eigenlijk wel. Had ook een vergelijkbaar model (met de blauwe wijzers) en hij was best wel aanwezig. Vond ik niet erg, maar hangt er gewoon van af of je vindt dat een dresswatch bescheiden moet zijn (in formaat).
Ik neem aan 39mm, net als de mijne? (Je hebt dit model ook groter nl.)
Ik vind 39mm prima voor een dress watch.
Je hebt inderdaad de 6150 ook, maar die is met zijn 42mm sowieso te groot. 39mm heb ik op zich geen probleem mee, alleen is deze wel “all dial”, wat met een zilveren plaat wel eens heel groot kan aanvoelen
Ik vond de 34mm Connie eigenlijk wat te klein, dus wat groter heb ik zeker geen moeite mee. Maar er is een verschil tussen 34mm en 39mm natuurlijk
Hmmm. Ik vind hem niet echt groot dragen, maar mijn wijzerplaat is blauw uiteraard. Ik denk echter dat de afgeronde kastvorm hem ook wat compacter doet ogen. Ik vind hem sowieso echt schitterend. Minstens zo mooi als een gouden Ultra Thin van JLC.
Goed om weten! Blauw vs zilver is inderdaad nog een verschil, maar toch. Het is inderdaad een schitterend stuk en ze zijn qua prijzen nog relatief betaalbaar. Ik ga eens rustig rondkijken denk ik
Ik heb geen ervaring met deze irl.
Ik heb wel deze twee. De zilveren is 37 en die lijkt minstens zo groot als de blauwe 40.
Die zenith vind ik overigens een prachtig model.
Mooi horloge en mooie band! (maar ik ben niet kapot van de combi, als ik zo vrijpostig mag zijn…)