Voor mij, zoals ook @Kad aangaf, is elke chrono nutteloos.
Nog nooit voor iets anders gebruikt dan de eitjes, en dan is een keukenwekker handiger.
Deze design flaw is voor mij zeker geen reden zijn om het horloge niet aan te schaffen.
Maar leuk om die wijzer als een malle te zien ronddraaien. En Cal3600 lijkt visueel ook meer diepte te hebben dan de cal400.
Ik heb beiden, en ben blij met beiden.
Daar heb ik mijn Tagheuer cal 360 voor, die gaat in 1/100ste van een seconde rond.
Vind het heerlijk om te zien hoe het CAL3620 van mijn Skyline aan het werk is. Als ik kijk naar de “normale” secondewijzer van een ander horloge dan denk ik soms dat hij stilstaat omdat ie zo langzaam gaat. ![]()
Zo funky maken ze geen horloges meer…
O nee toch wel. Wat een ding, congratz!
Honeymooning ![]()
![]()
Blits hoor! Hoe bevalt ie tot nu toe?
Erg lekker. In de door @Anthony genoemde wittebroodsweken is dat altijd wel. Toch geeft dit horloge mij een gevoel dat ik een tijdje niet heb gehad. Ben uiteraard altijd blij met een aankoop, maar dit doet me denken aan toen ik zo’n 17 jaar geleden begon met de hobby. Kriebels ![]()
Ik heb die foto ondertussen verwijderd. Dacht dat ik zorgvuldig het adreslabel had geblurred maar zag te laat dat er nog een ander label op zat…
Ze hadden bijna de volgende onderhoudsbeurt nog moeten doen.
Ongelofelijk dit.
![]()
Gefeliciteerd, kunnen we nog meer posts verwachten deze week of blijft het bij deze Mango? ![]()
Van harte! Dat is nog eens doorpakken.
Je mag zeker nog meer posts verwachtend. Van deze Mango…
Dankjewel. Vrijdag besteld, dinsdag bevestigd door Zenith, woensdag geleverd in Brussel, vrijdag bij mij op kantoor in NL, vanochtend geopend. Vanavond even wat beter bestuderen wanneer ik wat meer tijd heb. Vooral de verpakking is ook bijzonder.
Gefeliciteerd!! Heel bijzonder horloge en gave kleur ![]()
Krijg ook steeds meer zin in een Zenith. Nog niet helder wat ik precies wil maar ik vind het echt een tof merk ![]()