Ik was onlangs bij S&C in Amsterdam om eens een paar Zenith horloges te passen. Ik had mijn zinnen gezet op een Defy Revival a3691. Die viel me erg tegen, horloge droeg een stuk groter dan verwacht en de wijzerplaat was erg vlak. De Defy Skyline (36mm) verraste me daarentegen en die wil ik op een ander moment nog eens passen in de donkerblauwe variant.
Die kleur is zo vet he! Welke sluiting zit er trouwens op deze band?
Heb ik gepast. Topper!
In het echt nóg helderder.
Deze:
Vrij licht, maar niet storend. Band is weer wat zwaarder uitgevoerd voor mijn gevoel.
Toch weer een stapje beter dan de sluiting op mijn zenith zo te zien. Die van jou heeft de hele zomer gekriebeld, maar met de herfst op komst twijfel ik om te switchen en houd ik deze toch maar:
Bepaald geen straf. Ik heb hetzelfde overwogen, maar dan andersom ![]()
Grappig! Maar is hij verder dan eigenlijk leeg/beschikbaar voor andere horloges?
Er kunnen in totaal 12 horloges in (3 doosjes van 4 stuks). En er zit een slot op het deurtje. Helaas past het kastje dan weer niet in de kluis…
Wow!!
Momenteel in huize WatchWalker:

On topic: uniek geheel zo. De horlogebox als onderdeel van je interieur ![]()
Wel, ik voel het zelden nog kriebelen op horlogevlak. Maar nu ik die USM zo zie. Mooier dan op de website. En die vond ik al mooi. #slik
Doet me vooral denken aan de speelgoed bakken van de BSO. Maar goed, mensen die dit aanschaffen komen daar niet ![]()
Wacht…heb je nu ook het horloge in alle kleurtjes erbij?
Super cool, gefeliciteerd!!
Oef, zooooooo gaaf. Gefeliciteerd!
Ook alvast met de nieuwe kluis ![]()
Baas boven baas ![]()