Plaats te veel in huis?
Je bent me net voor met exact dezelfde tekst.
heerlijk wat gaaf
Zeker, alweer ruimte erbij voor 11 extra horloges…
Nice!
Erg tof dat een set hier in NL beland is!
Oef! Precies toen ik dacht dat er volledige rust in mijn collectie (en hoofd) was… Geweldig.
Haha ja. Dit is het perfecte herfsthorloge.
Ook mega tof op rubber/leer.
Dit is zo mooi. Tof ook op dat camo jasje.
Deze Defy Classic skeleton Fusalp limited vind ik al een tijdje heel tof. Ben niet zo van de collabs maar deze vond ik direct geweldig om te zien, zonder dat ik de collab kende. Feit dat ik een zeer fervent skiër ben is dan wel geinig.
Hij is alleen veel te duur, zeker omdat ik bij zo’n “extreem” ontwerp niet zeker weet of hij beklijft in mijn collectie. Er vanaf geraken zal niet eenvoudig zijn…
Het wit ceramic icm. met de sneeuwvlok vorm vind ik onwijs tof ![]()
Any thoughts?
Ps. De oranje band is één van de originele banden maar hij wordt met 5 verschillende kleuren geleverd.
Ik vind ‘m heel origineel en best geslaagd.
Weer een bijzonder horloge dat zeker niet zou misstaan als uniek exemplaar hier op dit HF. Vrijwel zeker dat er gegadigden zullen zijn mocht je het ooit beu zijn, zeker als volledig witte combo…
Zal waarschijnlijk internationaal zijn. Maar heel veel witte ceramische Defy’s vind je niet op C24.
Hij is tof als ‘statement piece’ in de collectie. Functioneel echter? Ik kan er de tijd bijna niet van af lezen. De uurhand valt teveel weg voor mij.
Ja eens. Hoewel de reguliere wit keramische Defy al voor sub €6k op C24 wordt aangeboden, moet die Fusalp bijna €10k kosten terwijl het buiten de geskelleteerde snowflake onderhuids hetzelfde horloge is… ![]()
Er is ook een zwarte, maar die heeft niet de spreekwoordelijke x-factor voor mij.
Haha klopt. Maar dat maakt me niet zoveel uit ![]()
Ja, die specialekes kosten meer. Ook getwijfeld over mijn E-commerce vs gewone tri-colore. Maar uiteindelijk ga je best voor hetgeen je mooist vindt.
€6k is veel voor iets dat het net niet is.
Prachtige kleur met de zilveren sub dials, en een echt toffe kast. Geweldige aanwinst ![]()