Ik heb het horloge als profiel foto ingesteld ![]()
Als het dit horloge is:
Dan is het een Zenith Chrono Stellina D146
Gemaakt rond 1970.
Waarschijnlijk in geelgoud maar dat moet je even nakijken. Bandje weet ik niet of die erbij hoort.
Taxatie is niet de bedoeling op dit forum. Dus als dat het horloge is kan je er zelf op Googlen voor de waarde.
Slim.
En prachtig horloge
Dit is hem precies! Dank voor de informatie. Ik ga het eens verder uitzoeken.
Dank! Ben er ook zeer dankbaar voor.
Schitterende vintage Zenith.
Hoewel deze NA over een iets ander horloge gaat bevat hij wel wat informatie over deze familie van Zenith chrono’s
Kleine correctie, D146 is de naam van het uurwerk maar het horloge is een Zenith A271.
Specifieker, is het eigenlijk een Zenith P271. De “A” staat voor Acier (staal) en de “P” voor gold Plated.
Watch/strap nice combo!
Als de achterkant ook goud(kleurig) is dan hebben we het over een volledig 14 of 18k gouden horloge. Als de achterkant staal is dan is hij gold plated (nog steeds ERG mooi)
dat ziet idd gaaf uit
Echt een prachtig exemplaar. Mooie kleuren combinatie.
Dank voor de verwijzing, erg leuk om te lezen.
Dank voor info AB!! Alles is zover ik kan zien volledig goud. Is het met een bepaalde markering te herleiden of het 14 of 18k goud is? Ben dan toch ook wel benieuwd.
Ik niet, maar maak me een beetje zorgen over de lelijke, rommelige wijzerplaat (kijk eens naar “Primero”) en de indeling vd tachymeter (120 op 6 uur en 250 op 3 uur wat dus 240 moet zijn).
Misschien niets mis mee, maar verder onderzoek waard.
Zitten er onderin nou ook lumeplots scheef?
De 1e, nice ![]()