Zenith only (Deel 5)

Blijkbaar zat Zenith ook al op de lijn van iets minder uitgesproken kleuren te broeden, of lezen ze mee hier ? en komt met deze Defy Revival A3642 met in-house Elite 670 automaat.
Prachtig !

[Hands-On Debut: Is The Zenith Defy Revival A3643 Watch A More Approachable Defy? | aBlogtoWatch]
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-debut-is-the-zenith-defy-revival-a3643-watch-a-more-approachable-defy/

12 likes

Mooie Revival van een model uit de prachtige originele Defy reeks…

11 likes

Prachtig. Hier nog wat nieuwe modellen. De ene al meer geslaagd dan de andere mijn insziens.

3 likes

Uitstekend DNA dus :+1:
Ik ben gek op die wijzervorm.

Ik ga snel verder lezen !

1 like

Oudje met 2572 uurwerk:

10 likes

Leuke versie, en ook met die mooie wijzers.
Enige militaire connectie vanwege de cijfers ?

1 like

Als je de datum kan matchen met het nieuwe model, had je toch ook het tijdstip kunnen simuleren… :wink:

1 like

9 likes

Nee volgens mij niet, wel is het bijzonder dat deze een mechanisch uurwerk heeft, dit model werd meestal als quartz geleverd.

1 like

Hahaha, en zo moet ik er dus achterkomen dat ik vanmorgen de datum verkeerd heb gezet.

Prachtig!!

1 like

Ik was altijd al fan van de Ceramic Skeleton, maar deze is misschien nog wel cooler dan de normale zwarte.

10 likes

Zeker gedurfd en fraai…. maar 19k fraai? Mwoah. Zelfs met wat korting erop zou dat mijn keuze niet zijn.

1 like

Zeer geslaagd deze zwarte versie

Men eerste post hier op het forum. Deze heb ik overgenomen hier op het forum en wat een beauty is het :heart_eyes:

19 likes

Yes! Hele mooie.

Hij verdient een mooiere foto.

Dit kan ik zeker niet ontkennen.

20 likes

8 likes

Wat een slecht afleesbaar kreng zeg!

Heel tof :star_struck:

1 like