Zenith only (Deel 5)

Blijkbaar zat Zenith ook al op de lijn van iets minder uitgesproken kleuren te broeden, of lezen ze mee hier ? en komt met deze Defy Revival A3642 met in-house Elite 670 automaat.
Prachtig !

[Hands-On Debut: Is The Zenith Defy Revival A3643 Watch A More Approachable Defy? | aBlogtoWatch]
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-debut-is-the-zenith-defy-revival-a3643-watch-a-more-approachable-defy/

11 likes

Mooie Revival van een model uit de prachtige originele Defy reeks…

11 likes

Prachtig. Hier nog wat nieuwe modellen. De ene al meer geslaagd dan de andere mijn insziens.

3 likes

Uitstekend DNA dus :+1:
Ik ben gek op die wijzervorm.

Ik ga snel verder lezen !

1 like

Oudje met 2572 uurwerk:

9 likes

Leuke versie, en ook met die mooie wijzers.
Enige militaire connectie vanwege de cijfers ?

1 like

Als je de datum kan matchen met het nieuwe model, had je toch ook het tijdstip kunnen simuleren… :wink:

1 like

8 likes

Nee volgens mij niet, wel is het bijzonder dat deze een mechanisch uurwerk heeft, dit model werd meestal als quartz geleverd.

1 like

Hahaha, en zo moet ik er dus achterkomen dat ik vanmorgen de datum verkeerd heb gezet.

Prachtig!!

1 like

Ik was altijd al fan van de Ceramic Skeleton, maar deze is misschien nog wel cooler dan de normale zwarte.

8 likes

Zeker gedurfd en fraai…. maar 19k fraai? Mwoah. Zelfs met wat korting erop zou dat mijn keuze niet zijn.

1 like

Zeer geslaagd deze zwarte versie

Men eerste post hier op het forum. Deze heb ik overgenomen hier op het forum en wat een beauty is het :heart_eyes:

16 likes

Yes! Hele mooie.

Hij verdient een mooiere foto.

Dit kan ik zeker niet ontkennen.

19 likes

7 likes

Wat een slecht afleesbaar kreng zeg!

Heel tof :star_struck:

1 like