Zeg kaap je ze nu allemaal weg ![]()
Gaaf Remco! Nu als een malle bandjes hamsteren. Alles staat hem goed!
Ja dat moet nog gebeuren.
Gaaf hoe hetzelfde horloge, met exact dezelfde kast, in een andere kleur er compleet anders uitziet:
Zeker!
Staal lijkt me ook tof op de linker btw.
Grrrrr. Ik ben aan het plooien. ![]()
Mooi duo. Nooit gedacht om toch eens voor de Revival case te gaan? Dat blijft 1 van de weinige keepers hier en ik geraak er maar niet op uitgekeken ![]()
Misschien komt die er nog wel eens, maar ben zelf geen fan van die mokka kleur wijzerplaat.
Er zijn natuurlijk nog andere opties zoals de shadow, blauw, panda.
En de iconische 3817, het mooie is dat de tonneau kasten allemaal de paddle wijzer hebben.
In fel licht is het eigenlijk goudkleurig, heel speciaal gedaan.
Maar ik ben er me van bewust dat het geen universeel geliefd design is zoals de original
.
Het is inderdaad meer goud zoals @Kad zegt, maar er is keuze genoeg. De Safari, de Lupin’s, de 3817 inderdaad enz ![]()
En die van mij ![]()
Klopt, bij mij was het ook geen liefde op het eerste gezicht en nu vind ik het 1 van mijn mooiste horloges. Echt eentje die het daglicht nodig heeft om helemaal tot zijn recht te komen ![]()
Zonder meer de fraaiste.
Die mag inderdaad niet ontbreken! Dat vind ik samen met de a385 de mooiste zelfs. En deze heeft geen fauxtina, wat ook wel een positief iets is ![]()
Al sinds onderstaande post van @WatchWalker in 2023 en tal van andere mooie plaatjes en ervaringen van andere forumleden met de Defy Skyline Skeleton (zoals @willemC met zijn begerenswaardige ‘whitestar’) heb ik mijn zinnen gezet op het bemachtigen van de Time+Tide Night Surfer El Primero.
Mission Impossible. Natuurlijk. Want de kans op een horloge dat aan de andere kant van onze aardbol wordt gelanceerd en dan ook nog in een zeer beperkte oplage van slechts 200 stuks wordt gemaakt, is natuurlijk heel, heeeeel klein.
Maar soms lacht het geluk je toe… Dus blij als een kind en trots als een pauw deel ik hierbij mij NA met jullie. Hier is 'ie, mijn ‘one of 200 Night Surfers’':
Hoe het blauw van de skeleton dial speelt met het licht is niet te beschrijven. Echt waanzinnig mooi! Van diep donkerblauw naar knallend kobaltblauw
… en alle tinten blauw die daar nog tussenin zitten.
Heel blij mee. Het wordt een schitterend lenteweekend.
Tof ding man.
Dat snappen ze wel bij Zenith ‘Skeletons’.
Happy hunting!
The hunt is over
…
is het enige juiste woord… ! Van harte met deze waanzinnige Zenith!
Hahah lekkere edit van je post ![]()
Gaaf ding! Congrats!