Zenith only (Deel 5)

Waar online?

Is dat dan een nieuwe of tweedehands, op C24 zit ik te kijken maar kom niet verder dan 33% korting voor een nieuwe (uit 2026)?

Wristler :ok_hand:

Die zie ik denk ik ook, staat ‘doe prijsvoorstel bij’, dus daar kan nog wel iets vanaf en kom je bijna op 60% uit

Zoals altijd: passen is the way to go. Verder zou ik het advies van anderen ter harte nemen. Ga voor een exemplaar op staal. Mocht de liefde toch snel voorbij zijn dan is dat gemakkelijker verkopen dan een exemplaar op (gedragen) lederen band.

Veel voorpret gewenst verder!

1 like

Zeker lekker! Ik denk echter dat de looks van de stalen Mark I versie me beter bevallen. Maar ik zou geen nee zeggen tegen welke versie dan ook. Leuke, net iets anders dan andere twist hebben de USA versies.

17 likes

7 likes

15 likes

#Elprimeroday

19 likes

Defy Day

15 likes

Dit blijft een geweldig horloge!

2 likes

Übercool deze!!

2 likes

Eindelijk ook een Zenith. En oi, ik ben er zo onwijs blij mee. Tijdje geleden al gekocht, vanwege de GF band, en de faded purple wijzerplaat. Beetje lastig op de foto te krijgen, trouwens. Moet er nog eens de tijd voor nemen.

20 likes

Mooie patina!

1 like

So, das wat je noemt een tropical dial :fire:

1 like

Meestal ben ik niet te vinden voor stukverkleurde wijzerplaten.

Die van jou is voor de verandering eens zo verkleurd dat ik Zenith er nog ‘n ode aan zie maken. Mooi!

#Elprimeroday

17 likes

15 likes

Eén van de gaafste Zeniths wat mij betreft :ok_hand:t3:

1 like