Zenith only (Deel 5)

12 likes

Prima weer voor deze vandaag :sunny:

9 likes

15 likes

5 likes

Net gepast, zit perfect (lijkt op foto groter te vallen dan het in werkelijkheid doet). En verrassend genoeg ook erg gecharmeerd van de lederen band. Sparen dus :sunglasses:

21 likes

En als iemand er vanaf wil, hoor ik het natuurlijk graag!

Ah mooie foto. Hoe de dial verkleurt is nu goed te zien :ok_hand:

1 like

Zeer knap, ik denk niet dat er hier veel rondzwerven. Wat ik wel weet is dat een Zenith nooit aan list gaat. Onderhandelen met je AD loont soms meer de moeite dan een gebruikt exemplaar.

1 like

Hoppa :muscle:

En de panda :panda_face: vind ik zelf ook mooier dan de reversed.

Waar had je hem gepast?

Verder gaat die van de partner niet, multivinger juweel

9 likes

Zepperderzep

21 likes

Ik koop altijd op staal als dat beschikbaar is (is voor evt latere verkoop ook aantrekkelijker). Ben ook niet gecharmeerd van die leren banden die ze nu monteren buiten de croco’s om, laat liever dan een leren band aftermarket maken.

2 likes

:sheep: & :lemon:

1 like

Ik vermoed dat hij door een stalen band te bulky gaat worden, terwijl de lederen band ‘m juist elegant licht maakt.

En deze zwarte band matcht ook heel mooi bij het zwart van de plaat.

1 like

Ze gaan op Chrono voor 60% van list, denk niet dat ik er zoveel bij de AD vanaf krijg - verre van zelfs. Of schat ik dat verkeerd in?

Ik zou het proberen. Mij is het een keer gelukt met een zepperderzep. Was wel in spanje.

Maar schaap is gestopt met zenith zover ik weet dus het zullen de laatse zijn :sunglasses:

Tgo ja dat is wel heel veel. Je kan altijd vragen maar iets minder bij een AD met een relatie zou ik altijd prefereren.

Ook ff mijn zenith er bij

5 likes

19 likes

Mij is het ook niet gelukt bij de dealer. Online wel.