Zenith only (Deel 5)

Bij 16 zou het net moeten kunnen. Maar is ook afhankelijk van je pols vorm. Platte pols zal die mooier dragen.

Maar hou er rekening mee dat die van @willemC sowiso platter is. De calendar module zit daar niet op.

Ik weet niet of :sheep: en :lemon: Zenith nog voert. In Maastricht heeft Zenith plaatsgemaakt voor GS :man_facepalming::rofl:

.

En nog een mooie foto

16,5 cm pols in winter en nu 17cm

24 likes

Is hij nog niet terug van het pimpen?

1 like

Jawel, maar bij nader inzien heb ik besloten om hem zo te laten. Schakel is wel omgezet. Die zat goed vast met een soort loctite :sweat_smile:

Nb @Kad de gebrushte delen van de band zijn ook anders dan de kastpotenbrush. Dus dan zou ik het allemaal hetzelfde moeten maken. Dat wordt wel heel mat.

1 like

Bizar hoe vast zenith die zet idd.

1 like

De horlogemaker had er een houdertje voor en nog kreeg die hem niet los.

Is die hem gaan verwarmen, maar zo heet dat die zijn poten weer verbranden :rofl:

Hoe dan ook. Niet het meest handige systeem. Dat doet Rolex beter :crazy_face:

2 likes

Ik heb dat met mijn Defy skeleton destijds samen met @royke74 met het electrisch warmtekanon van mijn kamado gedaan en hitte bestendige handschoenen.

Was een mooi schouwspel :sweat_smile:

2 likes

Haha :joy:

1 like

De ladderband zit wel anders in elkaar. Geen gat te zien aan 1 kant van de band.

1 like

Dat werkte overigens verassend goed :sunglasses::fire::ok_hand:

1 like

8 likes

20 likes

2PK weertje

15 likes

17 likes

20 likes

Nog een laatste foto voordat hij weer naar DNK mag voor een wissel.

24 likes

Lekker dit!

22 likes

Zal buiten US weinig interesse voor zijn vermoed ik en dan is die ook nog een stuk duurder na import.

Ik vind de stalen variant wel tof. Had zelf niet direct de link met de VS gelegd op basis van de wijzerplaat. Zou er - zoals hierboven ook aangeven - geen extra geld voor neerleggen om hem naar NL te halen.

1 like

Mooie stuk, ook los van de link met de USA. Ik had de secondenwijzer nog liever volledig rood gezien denk ik. Maar geslaagde editie, zeker voor de amerikaanse liefhebbers :blush:

2 likes

USA? Gewoon de kleuren van de Nederlandse vlag toch :wink:

11 likes