Is hij nog niet terug van het pimpen?
Jawel, maar bij nader inzien heb ik besloten om hem zo te laten. Schakel is wel omgezet. Die zat goed vast met een soort loctite ![]()
Nb @Kad de gebrushte delen van de band zijn ook anders dan de kastpotenbrush. Dus dan zou ik het allemaal hetzelfde moeten maken. Dat wordt wel heel mat.
Bizar hoe vast zenith die zet idd.
De horlogemaker had er een houdertje voor en nog kreeg die hem niet los.
Is die hem gaan verwarmen, maar zo heet dat die zijn poten weer verbranden ![]()
Hoe dan ook. Niet het meest handige systeem. Dat doet Rolex beter ![]()
Ik heb dat met mijn Defy skeleton destijds samen met @royke74 met het electrisch warmtekanon van mijn kamado gedaan en hitte bestendige handschoenen.
Was een mooi schouwspel ![]()
Haha ![]()
De ladderband zit wel anders in elkaar. Geen gat te zien aan 1 kant van de band.
Dat werkte overigens verassend goed ![]()
![]()
![]()
Zal buiten US weinig interesse voor zijn vermoed ik en dan is die ook nog een stuk duurder na import.
Ik vind de stalen variant wel tof. Had zelf niet direct de link met de VS gelegd op basis van de wijzerplaat. Zou er - zoals hierboven ook aangeven - geen extra geld voor neerleggen om hem naar NL te halen.
Mooie stuk, ook los van de link met de USA. Ik had de secondenwijzer nog liever volledig rood gezien denk ik. Maar geslaagde editie, zeker voor de amerikaanse liefhebbers ![]()