Zenith, op welke hoogte staan zij.....

Misschien een wat vreemde titel, maar ik was in Düsseldorf en daar paste ik een Zenith. Ik was wel onder de indruk van het merk. Dit is natuurlijk geen onbekend merk in horlogeland en op het forum zie je ze af en toe ook voorbij komen. De Zenith El Primero is misschien wel de bekendste.
Ik vraag mij nu af, op welke hoogte staat Zenith in horlogeland? Met welke merken zijn ze te vergelijken (als je een vergelijk zou maken)

3 likes

Le Locle hoogte: 945m

13 likes

IWC, Glashütte Original, Baume & Mercier, Omega zijn merken die mij zo te binnen schieten.

4 likes

Hoger dan Rolex bij mij in ieder geval, geweldig spul gemaakt vroeger, en de uitvinding van de automatische chronograaf.

6 likes

Ergens op de marketingafdeling gaat er nog wel eens iets fout heb ik het idee. Qua uurwerktechniek staan zij volgens mij aardig op de kaart, maar afgelopen weken lagen er handenvol Zenith’s voor 40% korting in de vitrine. Voor je het weet heb je een winkel in Bataviastad.

7 likes

Over welke vitrine hebben we het hier?

4 likes

Kun je mij vertellen waar, ik wil wel een leuke El Primero 1969 voor 40% korting :heart_eyes:

5 likes

Reuter diamonds maar dat valt onder de vlag van Schaap & Citroen.

Waar??

En dan hebben we het ook over bijvoorbeeld de El primero? Of alleen de goedkopere modelletjes. Want voor 40 % op eel El primero stap ik morgen in de auto. Welke stad vindt ik die winkel?

4 likes

Ik heb de modellen niet gezien. De verkoper met wie ik binnen zat vertelde dat zij die actie voeren, en dat hij dat opmerkelijk vond omdat Zenith hele mooie uurwerken maakt. Een EP69 zul je heus niet vinden voor 40%. Sorry dat ik die pret moet bederven. Dat ze een aantal modellen dumpen (40% is dumpen toch?) is wel een feit.

Reuter diamonds is trouwens op de Kalverstraat in Amsterdam.

1 like

GO in dat rijtje? Are you serious :face_with_raised_eyebrow:

B&M haalt het niet bij Zenith hoor. They wish…

11 likes

Dat moet kunnen. :v:

:beers:

Echt wel.
:beers::sunglasses:

1 like

Deze mag wel weg voor 2.400 euro onder list.

34 likes

Wat een prachtklok is het toch!

1 like

Ik zal eens langslopen. Laatst stond er een aanbieding twee producten kopen, de tweede 1 euro. Ik blij hier posten, bleek bij navraag de tweede een sierraad te zijn. Twee horloges kon niet. :triumph:
Welke adder zit nu weer onder het gras.:thinking:

Blijft toch ook een schitterend horloge. Wellicht binnenkort een keer passen.
Je gaat er iig iemand blij mee maken. :+1:

1 like

Mijn opmerking was niet serieus.
Zolang ik niet hoef te funden voor iets blijft de ZEP :ok_hand:

1 like