Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Zenith Pilot Type 20 Extra Special Bronze
Diameter: Ø45 mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2023.
Ik verkoop dit horloge voor mijn collega. Het horloge is in mijn bezit en zal in bezit blijven tot de verkoop. De verkoop wordt volledig door mij afgerond.
Factuur en/of certificaat: Alle pasjes aanwezig net zoals de factuur van de aankoop in 2023.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset inclusief alle dozen, boekjes en pasjes, Zenith repair case, onderhoudsbewijs en factuur van S&C. Originele O-ringen aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: Afspreken op een neutrale openbare plek.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100, wat zeer
minimale normale draagsporen, gezien het brons ook wat bijbehorende patina. Bijgeleverde band heeft wat draagsporen.
Horloge heeft in maart 2024 een volledige service gehad bij Zenith, factuur S&C aanwezig, zie foto’s voor details.
Soort uurwerk en kaliber: Elite 679
Vraagprijs: € 3.450 per bankoverschrijving, geen interesse in inruil.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).