20 jaar geleden kocht ik een Zenitth Rainbow Flyback. Hij ligt al jaren te verstoffen in de kast. De bezel wil niet meer draaien en hij moet onderhouden worden. Ik wil ook weer de originele stalen band er op laten zetten maar ik ben de linkjes voor de bandafzet kwijt (band zelf is er nog wel) Kan ik hem gewoon naar Schaap en Citroen brengen (Zenith dealer) of zijn er andere opties?
Je kunt hem aan mij verkopen voor 1000 euro. Doe ik al die moeite van het in orde maken wel.
Als ik jou was zou ik even bellen met S&C of ze bij Zenith nog de originele endlinks hebben, hier kom je anders maar moeilijk (niet) aan. Als ze deze hebben dan zou ik alles gewoon daar laten doen.
Dit is één van mijn all time favorites.
Dat is nog eens leuk!
Je kan altijd een poging wagen om de juiste end-links te vinden via de bekende kanalen, maar kans is groot dat het lang gaat duren.
Zenith heeft alles nog wel liggen, dus via een dealer zoals S&C ben je sneller klaar.
Laat even weten als het zover is.
Bedankt voor de tips! Vandaag sinds een jaar of 6 geleden het horloge weer eens gedragen. Loopt opvallend nauwkeurig.
Door een recente like van dit topic werd ik weer herinnerd, ik had horloge al weer opgeborgen. Maar vorige week zat ik wat je snuisten in een la. Vond een garantieboekje van S&C betreffende de aankoop van een ring. En in dat boekje zat een zakje met daarin de originele endlinks! Superblij! Metalen band er weer opgezet en het ziet er weer tof uit. Nu maar even voor een servicebeurt.
Foto!
Bij de verkiezing voor knapste horloge,echt.
Prachtig!
️
Echt een toffe. Jammer dat ie zo fors is…
Mooie horloge
De naam “Rainbow” heeft hij wel niet gestolen. Prachtig horloge, veel te mooi om in een lade te laten liggen…