Ofwel “dag-dagelijks” betekent volgens mij “wekelijks” (of zelfs “maandelijks”)…
Heb gestemd op de Zenith maar een ander merk zoals JLC of IWC zou natuurlijk wel leuk zijn voor de afwisseling
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar denk dat het wat raar had geoogd als de uren wijzer niet tot de indices had doorgelopen.
Zowel de secondewijzer als de minutenwijzer maken goed gebruik van de minute track, hetzij dat die bij de minutenwijzer aan de binnenkant valt.
De polaris mariner is overigens een volwaardige duiker, dus het verhaal over rehaut en minute track gaat niet op. De eerste verzameling polarissen uit de huidige serie waren inderdaad tool watches met een rehaut/bezel.
Ik moet zeggen dat ik de polaris moeilijk vond overtuigen op foto’s, maar in het echt valt alles (voor mij) perfect in balans. Ik ben niet helemaal onbevooroordeeld uiteraard aangezien ik er net een aangeschaft heb.
Enige punt van commentaar wat ik heb is dat de lume op de minutenwijzer (rood) minder lang licht geeft dan de overige lume.
Plaatje met rood is direct na een tijdje zonlicht in het donker, plaatje waarbij de minutenwijzer niet meer zichtbaar is een paar uur verder.
Ik ben al langs S&C geweest daarmee, maar die zagen hetzelfde bij andere exemplaren (met en zonder memovox). Ik moet even een duidelijke serie plaatjes maken en het verhaal naar JLC sturen.
Ik ga van de week even een fatsoenlijke NA maken met goede plaatjes, ben van het weekend pas weer thuis gekomen.