Beste forumleden.
Er wordt een zenith stellina 18 kt. met 2541 calliber NOS(!!) aangeboden. Uiteraard wordt hier momenteel volop op geboden.
Mijn hoogste bod momenteel is 110 euro maar hier zal het uiteraard niet bij blijven denk ik.
Hoever mag ik, of zouden jullie, durven gaan ?
Voor een NOS altijd meer dan normaal.
Ik weet niet wat voor veiling het is, maar dit zal sowieso over de 750 euro gaan.
Als je even google raadpleegt vind je verschillende prijzen van rond de 750 euro. Jouw bod van 110 euro zal niet serieus worden genomen verwacht ik.
Als je op Ebay zoekt, zijn er verschillende voor tussen de 400 en 500 weggegaan.
Die zijn echter niet NOS, dus ik denk dat M035 Goed in de buurt zit, maar misschien heb je geluk. Wat is je budget?
grtz Melvin
Uiteraard ga ik er van uit dat mijn bod zal worden weggelachen maar er is aan 75 euro gestart dus ik doe voorlopig even mee.
Mijn budget is momenteel even vrij beperkt aangezien ik dit jaar al 12 horloges heb gekocht.
Meestal budget maar ook een nieuwe Tissot couturier.
Ik hou het voot begrijpelijke reden even voor mezelf maar zal ik het hier posten als ze de kaap van 300 euro moesten bereiken ?
Voor mij hoef je het niet te posten. Ik ben niet van plan erop te bieden.
Ben je op zoek naar een Zenith of een gouden horloge?
Zenith. Vindt ik heel mooi omdat ze zo simplistisch van uiterlijk zijn. Goud hoeft niet per se. Maar moet zoals gezegd een beetje naar mijn budget kijken. Moet nog in hetzelfde bed met mijn madam mogen slapen he
Kijk eens naar de zenith sporto. Deze wordt vaker relatief betaalbaar aangeboden.
Ja, dat vind ik ook wel mooi. Less is more.
De horlogemaker waar ik regelmatig kom, heeft nog een Zenith liggen uit de inventaris van de juwelier van zijn vader en hem. NOS dus.
Ik heb hem al eens gevraagd of hij wil verkopen en voor hoeveel.
Het interesseert hem echter niet zo en hij loopt niet zo hard haha. Jammer…
Er is vandaag niet meer geboden. Na het weekend mag de eigenaar gebeld worden. Afwachten dus maar er zal nog wel wat volgen, daar ga ik van uit. Indoen niet of niet veel meer…bingo !
Staat nog eenvsporto van me te koop ergens in de verkoopsectie.
Zou een erg mooie deal zijn! Heb je eventueel foto’s? Ook bij Zenith heb ik wel eens twijfelachtige modellen gezien op bijvoorbeeld ebay.