Zenith

Mooi merk , maar weinig (nl?) klokjes…
Sinds een tijdje mijn eerste Zenith om de pols…
Twijfel toch om hem te houden…

Maar je ziet sowieso weinig Zenith…
Soms droom ik over een El Primero…

Zijn er meer mensen hier met een Zenith ? If so… Post ’ n plaatje :smile:
Doe ik dat ook !

1

2

3

6 likes
2 likes

Ok…
Vergat wat specifieker te zijn.

Plaatjes van je Zenith klok… :*-)

1 like

De Retrotimer zit bij mij nog steeds in de “pipeline” …

2 likes

Mijn Defy. Ligt bij Jan Ubels, duurt nog wel even voordat die terug is. Zal dan even fatsoenlijke foto’s maken :slight_smile: Oh and by the way, love Zenith!

2 likes

Prachtige foto’s weer! Ik heb helaas geen Zenith, maar de El Primero is echt wel een van mijn droomhorloges.

1 like

Dit is de enige Zenith die ik ooit gehad heb…dikke winst op gemaakt bij de verkoop…en toch flink genaaid.

2 likes

Mooi merk… Vind wel dat je het forum een beetje onderspamt met deze te koop staande Zenith… alle plaatjes topics kom ik hem soms meerdere keren tegen en ook weer een eigen topic met overal de vermelding dat hij te koop staat…

1 like

Ah, nou dan haal ik hem uit de verkoop…
Bij deze.

1 like

Dat noemen ze nou …marketing.

1 like

Best knap trouwens. Gezien ik deze plaatjes zojuist pas gemaakt heb :slight_smile:
Maar op een horlogeforum kom je inderdaad veel plaatjes van horloges tegen.

1 like

De mijne:

2 likes

Het zijn zeker ook mooie foto’s. Keurige afwerking, kunnen zo in een tijdschrift wat mij betreft :wink: Plaatjes van horloges en zeker foto’s van eigen horloges waar duidelijk veel liefde tijd en vakmanschap in zijn gegaan kan ik zeker waarderen

Mijn opmerking was er alleen op gericht dat ik deze specifieke te koop staande Zenith van je wel heel erg vaak tegenkom op een scala aan topics met overal sluik reclame.

2 likes

mja… Ik heb het hier idd genoemd Roy.
Daarom heb ik hem uit de verkoop gehaald… dan kan ik gewoon vrij plaatjes posten zonder commentaar… Want daar is het mij om te doen. En niet om te verkopen :slight_smile:

2 likes

15 likes

Woowz …die eerste is wel erg gaaf …lijkt wel een resultaat van een intiem avondje tussen een sub en daytona.

2 likes

Man o man wat is het toch iedere keer weer smullen zodra u wat (van eigen collectie?) post.
Deze keer ook weer!
Ook de Zenith van TS vind ik zeer mooi. De prijs was ook niet verkeerd, het is dat ik er momenteel het budget niet voor had.

Ik heb een hele tijd geleden een Zenith XL-tronic gevonden op de rommelmarkt met het allereerste ETA quartz uurwerk 9180, voor het riante bedrag van vijf euro.

5 likes

U mag jij zeggen.

1 like

Heb je die De Luca nog?
Schitterend.