Zeno De Luxe

Te koop:

Merk en model: Zeno De Luxe handopwind – Swiss Made art-deco dresswatch

Diameter: ca. 26 mm breed (zonder kroon) x 38 mm lug-to-lug

Leeftijd: Jaren ’90 / vroege 2000’s

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 11/2024 (aangeschaft op Rikketik- beurs in Houten)

Factuur en/of certificaat: Nee

Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee

Verzendkosten of afgehaald: Ophalen mogelijk in overleg, verzenden kan (kosten koper, risico bij koper)

Conditie (krassen, werking etc): Horloge is in nette staat met lichte gebruikssporen passend bij de leeftijd. Vergulde kast is schoon en netjes, wijzerplaat met parelmoer/goudkleurige accenten zonder noemenswaardige beschadigingen. Het horloge is in 2024 nagekeken en schoongemaakt door de handelaar op de Rikketik in Houten, loopt goed en houdt de tijd netjes bij. Leren band in groen (aftermarket, geen originele Zeno) in goede staat.

Soort uurwerk en kaliber: Swiss Made mechanisch handopwind.

Vraagprijs: €295

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes