Zeno familie in kleur

Schrik niet!

De orginele banden zijn er nog dus geen zorgen.

die rode en die gele band staan eigelijk perfect bij de horloges, die roze meer voor een vrouw ( hoewel ik het horloge daar veel te groot voor vind. En dat oranje bandje vind ik dus echt niet passen bij die wijzerplaat.

best geinig, en het ziet er gelijk totaal anders uit.

joost

Heel gaaf. Lekker zomers. Voor ieder gezinslid een eigen Zeno met eigen kleur? :smiley:

weet je wat het mooist is, ik ben vreselijk kleurenblind.
Roze zegt mij niets ik draag het gewoon.
Felle kleuren is voor mij een “aparte” beleving het geeft een bepaalde tint aan mijn grijs/bruin waarden die ik niet kan uitleggen.

Je zou ze aan die meiden van het songfestival moeten uitlenen :smiley:

Ik vind het geweldig, en het staat super, al ben ik niet kapot van de combi met de oranje plaat, maar voor de rest helemaal goed.

Ruud

Hartstikke leuk! Echt zomers. Welke Zeno is degene met dat gele bandje trouwens?

Op deze manier krijgen de banden meer aandacht dan het horloge zelf denk ik, dus eigenlijk zonde…

Brrrrr…
:wink:

Heb je het koud Henrik. :slight_smile:

Nee, dat is het gekke. Toch die rillingen… :smiley:

Heb ik ook als ik hele mooie dingen zie dan lopen de rillingen over mijn lijf.
Moet ik je het adres geven waar ik de banden heb gekocht.
Je kan het wel op een normale manier vragen hoor. :slight_smile:

Ja!! Vertel is?

Is die roze nu voor de piloot zelf of toch voor de purser die het ongetwijfeld ‘beeldig’ vindt :smiley:

echt zomerse horloges vraag me af welke je in de winter draag mischien toch een metaal bandje

ja ik denk de purser :wink:

Ik heb geen enkele metalen band maar ik overweeg er 1 bij Marley te kopen.
Tsja Roze…zoals ik al vertelde ik ben kleurenblind dus ik weet niet wat roze is.
Maareh ik draag hem wel in het donker. (inkoppertje voor de meest alerte lezer)

In de “darkroom” :smiley:

Daar ken ik je dus van. :slight_smile: