Zeno Godat 2, in nieuwstaat, met 1 jaar garantie, bon aanwezig.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Zeno Godat 2
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur, geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zeno lederen reisetui en extra pilot band.
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald of verzekerd aangetekend verzenden.
Conditie (krassen, werking etc): half jaartje gedragen toen in de kast beland en liep even maar stond daarna steeds stil, is door horlogemaker geheel uit elkaar geweest en 1 onderdeel asje vernieuwd en ook iets bij rotor uut voorzorg vernieuwd ( oude onderdelen mee gekregen ) en ook is het uurwerk geheel gereinigd en nu is ie als nieuw met 1 jaar garantie, bon van 295€ zit erbij.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750 chronograaf, datum, wijzerplaat zilver.
Vraagprijs: 975€
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Een goed bod mag natuurlijk altijd

Nog wat foto’s ook met de orginele pilot band.

1 like

Wat dachten jullie van 875€ let op dit is incl geheel uit elkaar geweest en schoon gemaakt en 2 onderdeeltjes vervangen uit voorzorg, { bon met onderdeeltjes aanwezig } dus horloge is als nieuw.

Een goed bod is welkom.

Niemand voor dit mooie horloge als nieuw?? een goed bod wordt in overweging genomen.

800€ incl verzekerd Verzonden, dit is incl fullservice met nota van 295€ maandje geleden .

Upppp

Nog 1 laatste upp met een verlaging naar 775€ incl

1 like

725€

725€ Incl aangetekend verzenden, ophalen mag natuurlijk altijd

Een goed bod is ook welkom, maar hou het netjes, klok is als nieuw en grote onderhoudsbeurt van 295€ gehad.

En nog maar eens onder de aandacht voor deze topper

Laatste grote prijs aanpassing voor deze topper 650€

Upje nog maar eens

Nu ook met nieuwe band type IWC pilot, laatste prijs update 600€