Zeno Pilot Carré Oversized Chrono

Heren, (eventueel ook dames :stuck_out_tongue: )

wat vinden jullie van dit horloge??
Ik heb hem gezien bij www.sayin-watches.com voor € 710. Waar is hij goedkoper en wat kan er nog van af? Volgens diverse topics c.a. 20%?


Ik vind hem wel mooi (zo op de foto dan). Wat ik bij chronos vaak jammer vind zijn subdials welke door de cijfers lopen. Persoonlijk zou ik de betreffende cijfers dan liever weg laten. De kast ziet er wel lekker dik uit.

Sayin zit normaal gesproken al onder de winkelprijzen, dus of je daar nog eens 20% kunt scoren …?

Op de foto is hij ook mooi, maar ik wil hem toch eerst in het echt zien.
Sayin zit in Zwitserland of niet? Net even te ver rijden mmmmmmm.
Ook € 40,- verzendkosten (incl. verzekering), is dit altijd zo veel?

Qua subdials heb je wel gelijk, het had misschien iets anders gekund.
43mm, dik genoeg.

Zijn er toevallig mensen die weten of er een winkel is die dit type voorradig heeft, als het even kan ook nog in de regio Arnhem/Gelderland (tu).

rob.

Gevonden op de site van Zeno:

Helldorfer Antiquer - Juwelier Bakkerstraat 3/3a Arnhem 026-4425535
Juweliers Kamerbeek Plein 1944 nr 137 Nijmegen 024-3225539

groet,
PeeBee

Thanx PeeBee,

dit had ik ook al gevonden.
Maar alsnog bedankt.
rob.

De Pilot Carré Oversized chonograaf kost : winkel adviesprijs ca EURO 1300,–. Ik dacht dat je dan over een prijs van EURO 710,-- niet mag klagen.

Groet
Marley

Hmmmmz, lijkt wel erg veel op een Panerai ?

Alexander,

Eindelijk ook iemand die hem mooi vind :slight_smile: hahaha.
Ik vind hem ook erg mooi. Een collega van mij heeft een luminor GMT (Penerai), de Zeno lijkt er wel een beetje op maar het is absoluut geen kopie. Het horloge heeft zijn eigen stijl en uitstraling.

Toch wel een groot verschil € 1300,- of € 710 bij Sayin-watches.
De vraag is even hoe het zit met invoerrechten, maar er bestaat reeds en topic over deze winkel en als je contact met Mevr. Sayin opneem komt het blijkbaar allemaal goed.

Ik zag onderstaande foto bij
http://www.urhclick.de
en het viel me op dat het echt een vette kast is maar de ronde opstaande rand is een klein beetje wennen. En daarom wil ik hem graag toch eerst even in het echt zien, voordat ik hem (waarschijnlijk) bestel.
Ik wil nog wat (zeno-dealers) winkels bezoeken om te kijken of ze het horloge op voorraad hebben, zodat ik hem goed kan bekijken. En natuurlijk ook nog even wat andere horloges/merken bekijken.

groet rob.