Zentra Neptun

Te koop Zentra Neptun met PUW 560 uurwerk dat deze week een service heeft gehad, het loopt weer als een nieuwe. Het horloge en zeker ook het uurwerk is van ouderwets degelijke Duitse kwaliteit. Typisch seventies design in mooie stalen kast. De wijzerplaat heeft heel fijne “linnen structuur” en opgelegde markers.
Het komt op een nieuwe NATO band, houd je niet van deze banden dan zet je er gewoon een andere op en krijg je €10 korting.

Merk en model: Zentra Neptun
Diameter: 37 x 40 mm
Leeftijd: ongeveer 50 jaar oud
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): onbekend
Factuur en/of certificaat: n.v.t.
Originele doos en/of eventuele accessoires: n.v.t.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Bij voorkeur ophalen verzenden in overleg wel mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Nette gebruikte staat, mooi voor de leeftijd. Het uurwerk heeft een service gehad en een nieuw anker, het loopt uitstekend zie foto’s onderaan de advertentie.
Soort uurwerk en kaliber: PUW 560 met hoog tikgetal
Vraagprijs: €140
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes