Zet hem in het zonnetje!

Ik doe ook mee met dit mooie weer.

Beste Ed

Je moet reageren in het desbetreffende topic en geen apart topic hiervoor openen.

Sorry Ed je hebt gelijk voordat ik het door had was ik al te laat gr Eddie

Op deze mooie pinksterdag zat ik even op het balkon. De zon is vandaag geweldig om mooie shots te maken dus heb ik deze welke ik om had even vereeuwigd. Zet je hoorloge ook even in de zon. Macrostand en je maakt bijna altijd een schittere foto. Dit is mijn serie.

Ik doe met je mee vandaag

Als eerste de Samurai:

Als tweede de Alpha:

En deze zat van bovenaf de draak met mij te steken:

De stealthed G-Shock 6600 i.c.m. ander speelgoed:

Nostalgie!! Megatron en Optimus Prime! :smiley: (tu)

7 maanden alweer !

Nou Rob dit is toch mooier dan een horloge.

Robbie, dit is toch het mooiste sieraad op aarde.
Jack Willen

Jaap-Wim Schreef:

Nostalgie!! Megatron en Optimus Prime! :smiley: (tu)

Thx, ik verzamel niet alleen horloges… :wink:

In elk geval mooier dan het gele monster dat me met 1 dollar verschil werd afgesnaaid op Ebay…

Geniet er maar van die van mij wordt morgen al 10 jaar. De tijd gaat nog sneller wanneer je kids hebt.

Nou Rob ik heb zelf 2 kleinkinderen van 3 jaar oud dit is wel het mooiste wat je kan overkomen , en het gele monster komt vanzelf wel en ik hoop ook naar mij geintje.

Ik heb dreski en ed’s discussie samengevoegd (dat kan maar had het geloof ik nog nooit gedaan) maar wel verkeerd om, het begint nu met ed. Mijn excuses.

Ik weet de precieze bedoeling van dit topic niet, dus als ik wat verkeerds doe mijn excuses.

Ik heb in mijn bezit een horloge dat het zeker verdiend om eens in het zonnetje gezet te worden. Mijn trouwe zwarte Monster met zichtbodem. Mooi, ruig, sterk en hardstikke betrouwbaar!

Ed je hebt dit hele draadje de nek om gedraaid. :smiley: :wink:

Dreski

Daar kan Ed niets aan doen, lees commentaar van Henrik. Die heeft twee topics samengevoegd. Jij had als eerste moeten staan, maar dat is fout gelopen.

Weet ik Ed. Het was ook maar een grapje. :wink:

Nou Andre, al met al toch nog wel een zonnig topic geworden