Zet je een horloge te koop, resultaat een horloge er bij!

Ik wil eigenlijk mijn horloge hobby inkrimpen, ik had al nooit meer dan 10 horloges, maar zelf met dat aantal droeg ik ze niet allemaal, dus opruimen die handel stof happen is zonde.

Ik plaats een advertentie, en mijn oog valt op de advertentie van mark: te koop een Bulova Royal oak! Een hele tijd geleden kon ik die al eens kopen, maar dat was er toen toch niet van gekomen, het grote toeval is dat het horloge wat ik wilde verkopen ook een Bulova royal ook was!

Nu wilde ik de Bulova van Mark niet kopen, tot verleden week zondag, ik was een dag weg en kreeg het horloge maar niet uit me kop, ik had zelfs stress! Stel je voor dalijk is ie weg ik wil hem toch wel hebben waarom heb ik niet meteen een pb gestuurd dacht ik, gelukkig was het horloge er nog, de stalen hou ik ook maar, en een dag erna scoorde ik er bijna weer 1 een stalen met witte plaat en nog automaat ook, ik word denk ik de Royal ook hommage verzamelaar hier.

Nou lang verhaal (slap gepraat he), hier de foto´s, mooi stel zo toch!

En hij draagt mooi op mijn pols, hij is maar 36 mm!

Dit is echt de mooiste Royal oak hommage die er is, een AP is voor mij onbereikbaar, maar zoek maar eens ergens een mooie Bulova ROyal oak, ik denk dat deze nog exclusiever zijn dan de echte AP’s :smiley:

Als iemand wat meer weet over deze modellen hoor ik dat graag, kan echt niks vinden, ik noem ze dan Royal Oak, maar dat is niet de naam van dit horloge lijkt me!

De échte Royal Oak is van Audemars Piguet…

Joh! Zo leer ik ook weer wat bij :smiley:

TheWolf Schreef:

De échte Royal Oak is van Audemars Piguet…

Gaan we weer beginnen ? :frowning:

Gun die man nu eens wat horlogevreugd ! ( 't Is nog zo snel voorbij ! :smiley: )

Prachtig duo, Floris ! ! !

Nu heb je er eentje voor sporty en eentje voor dressy.

Ha, ik heb even met dezelfde gedachte gespeeld ! Nl. die van jou bij-kopen !
Maar ja, verstand op nul en blik op oneindig zeggen ze :wink:

Wist jij dat wel dan Mark die Royal Oak is van AP, ik ben opgelicht!

Hoe dan ook ik ben er super blij mee, draag hem al de hele week, loopt als een zonnetje, en op tijd lekker met een batterijtje!

Leuk!
Als je de zwarte aandoet, zet hem dan wel even goed want zodadelijk ga je naar een afspraak waar je 4 dagen geleden ook bent geweest!

floris Schreef:

Wist jij dat wel dan Mark die Royal Oak is van AP,
ik ben opgelicht!

Hoe dan ook ik ben er super blij mee, draag hem al
de hele week, loopt als een zonnetje, en op tijd
lekker met een batterijtje!

Ik had de post niet helemaal goed gelezen… Ach ja, kan gebeuren toch Floris?

TheWolf Schreef:

floris Schreef:

Wist jij dat wel dan Mark die Royal Oak is van
AP,
ik ben opgelicht!

Hoe dan ook ik ben er super blij mee, draag hem
al
de hele week, loopt als een zonnetje, en op
tijd
lekker met een batterijtje!

Ik had de post niet helemaal goed gelezen… Ach
ja, kan gebeuren toch Floris?

Natuurlijk!! Zie altijd overal de humor van in :wink:

Die zwarte staat loopt niet, dat is de verklaring :wink:

Hoi,

Vind de rechter Ook eigenlijk het mooist.
En quartz loopt altijd letterlijk op tijd moet je maar denken (:smiley:
De echte moest steeds om de pols of de watchwinder,

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Mooi koppel!B)-

Hier had ik ook naar gekeken mooi klokje,maar vond 36mm toch wat klein.(tu)

Moet eerlijk zeggen. Ik zou het geld denk ik nooit uitgeven aan een AP Royal oak. Ook al is het een zeer mooi model. En dan is dit een mooi alternatief floris.

-R!

Precies, kijk als ik dan toch zo´n bedrag uit ga geven koop ik geen horloge maar een nieuwe motor(wat zou een stalen AP doen 8000 nieuw dat is een kawasaki z750)

Royal ook is gewoon een klasieker, ookal vind ik de nieuwe modellen een beetje verpest veel te grof geworden, en heel veel fouten zitten er ook tussen, lijkt mel kermis zo veel stenen zetten ze er in, maar ja ieder zijn smaak natuurlijk!

Een mooi stel, gefeliciteerd (tu)

Groeten,

Martin