Wanstaltig met hoofdletters als je het mij vraagt
Sjonge, met verkeerde been uit je bed gestapt?
En… Gaat het je daarom? Je verheven voelen boven een ander? Ik dacht het hier over een gezamenlijke passie gaat. Niet over een ander zoveel mogelijk afzeiken. Wie ik er ben doet er helemaal niet toe. Ik deel een artikel dat ik interessant vind om te lezen en denk dat een ander het misschien ook leuk vindt. Moeten we in het vervolg eerst even langs jou om te vragen of een bericht gepost mag worden en of jij het interessant genoeg vindt? Dan durf ik nu al wel te voorspellen dat er heel veel mensen afhaken.
Bed. Goed idee! Ik maak het niet te laat vandaag.
Zelf GenZ toevallig…?
Even teruggelezen en zie echt niet waar dit nu weer vandaan komt. Anyway, ![]()
Ik vind ze een hoog “zigeunerin met traan”-gehalte hebben. Op 'n rommelmarkt zou ik ze voorbij lopen.
Ik ben het hier volledig met @PeterLC eens. Als je je eerst ergens moet registreren om iets te lezen… Je bent overigens niet de enige, Facebook en Instagram posts zijn ook zoiets. Niet iedereen heeft en niet iedereen wil een account.
Post het gewoon zoals @Capibara heeft gedaan, dat bespaart iedereen een account bij DPG media.
En wat heeft Brad Pitt hiermee te maken?
Se7en.
7 deadly sins . Leuk concept.
Moet het er alleen wel bijvertellen (tis een praatstuk !!!) want van de gravures kan ik het niet afzien.
Terwijl ik wel bekend/bewust ben met het concept.
Hoop dat ze het verkopen.
Dan hebben ze hun stand in Genève vrij.
Door dit draadje even gekeken op de website van Grönefeld; niet echt mijn smaak wat ik daar zie, maar in elk geval mooier dan deze 7 wijzerplaten.
Maar goed, ik zie dat ze geen orders aannemen dus misschien is dit wel een test om te zien hoe ver ze kunnen gaan ![]()
Ja, en dus? Omdat er een film is met Brad Pitt kan Grönefeld geen horloges maken met de 7 deugden?
Volgende project, 99 Luftballons?