Zeven jaar om de pols review: Citizen Promaster Sky.

Leuk geschreven :ok_hand:. Mooi verhaal :+1:

1 like

Lekker verhaal. Dat horloge heeft al genoeg meegemaakt!

1 like

Lekker Chris! Bedank voor je verhaal. Ik heb er van genoten! :+1:

1 like

FANTASTISCH verhaal. Mooi geschreven. Gave beelden. Mooi horloge.

Dat met die Harley
 ik weet het niet. Ik geloof je godbetert ook gewoon nog.

Jij maakt dat de donderdagavond aanvoelt als een een zondagmiddag. Dank

2 likes

Na je verhaal gelezen te hebben, klopt dit als een bus. :muscle:
Geweldig verslag man. Idd snel een safiertje er in laten zetten bij horlogeglas.nl, dan komt het helemaal goed. Bedankt voor het heerlijke leesvoer :v:

1 like

Even op deze manier omdat ik maar vier leden mag noemen in een post: Dank jullie wel voor de reacties allemaal. Erg leuk :pray:

9 likes

Zeer mooi verhaal; chapeau! :+1:t2:

1 like

Nice!! Reizen is niet in waarde uit te drukken

1 like

Dat kan heel erg goed! Ik herinner het me niet meer precies, maar de reis was als volgt: We pakten de auto naar Kopenhagen, waar mijn goede Noorse vriend en z’n partner erbij kwamen. Hij komt uit Alesund, dus zijn we met het veer naar Oslo gegaan en van daar uit door naar z’n thuisstad om z’n grootvader te bezoeken. Mooie stad, trouwens.

Daarna zijn we met wat stops in stugor naar Trollstigan gegaan, hebben we wat hiking gedaan, en zijn zo via Geiranger in Saebö terecht gekomen. Daar waren de klimfoto’s en de makreeltjes. :slight_smile: Vanuit Saebö zijn we onderweg naar Oslo inderdaad bij een gletsjer en een stavkyrka geweest, en Borgund ligt op de route.

De bergtoppen die boven laaghangende wolken uitsteken was Dalsnibban. Verder ben ik alleen bij klanten op bezoek geweest in Stavanger en Oslo, en heb ik in RiksgrÀnsen geskied, dus ik ken Noorwegen veel minder goed dan Zweden.

Ik ook wel hoor, alleen zou ik nu de non-PVD nemen. :slight_smile:

Snorre Kirk heb ik dat jaar op het North Sea Jazz festival zien optreden in een hartstikke klein zaaltje. Dat was zo leuk dat ik direct maar eens een CD van ze kocht in de inpandige CD zaak. Ik kwam de band tegen, en vroeg aan Ă©Ă©n van die gasten hoe ze op die briljante naam zijn gekomen. Snorre kan een slangwoord voor penis zijn in het Zweeds. De Deense bandleider lachte als een boer die kiespijn had. Het was z’n eigen naam. :slight_smile:

Ik had, omdat zonder helm rijden gewoon niet lekker is, zo’n raar Amerikaans pothelmpje op gedaan. Ik zweer je dat het zo gebeurd is: Die motorfiets ging de lucht in, en in dat moment kom ik van het zadel af, steekt m’n kop boven de ruit uit en voel ik dat rarepothelmpje opstijgen. Dus ik geef een dotje gas om niet stil te vallen tijdens de landing terwijl ik met m’n linker hand m’n helmpje met man en macht weer op m’n schedel probeerde te drukken.

Voor m’n gevoel duurde die vliegreis een volle minuut. :slight_smile: M’n baas was het niet opgevallen. Je zult me dus op m’n blauwe ogen moeten geloven.

Never again.

Exact dat dus ja. :slight_smile:

4 likes

Wat een leuk verhaal/review heb je weer neergezet en erg mooie foto’s.
Bedankt voor het delen :+1:t2:

1 like

Leuk leesvoer en mooie foto’s

1 like

Wat een leuk verhaal Chris! Dank je wel voor het zo openhartig en op een humorvolle wijze delen van jouw ervaringen. Een waar plezier om te lezen!:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Leuk verhaal :+1:t2:

Die pet vergeten we gewoon even :upside_down_face:

2 likes

Heel mooi geschreven Chris. :+1:
Ik krijg spontaan zin om een vakantie naar Noorwegen te boeken en bijna om een Citizen te gaan kopen :wink:

2 likes

Heerlijk Dit.
Dit heb ik met veel plezier zitten lezen deze ochtend met een espresso in de hand.
Die laatste was koud aan het einde omdat ik hem vergeten was op te drinken. :joy:

Dank voor het delen, erg leuk.

1 like

Hahahaha
 Wat hebben mensen toch tegen flatcaps? :wink:

Volgende keer neem ik een hoed mee.

Het is een tof land wat je toch minstens een keer bezocht moet hebben. Ga er alleen niet naartoe voor de vele zon-uren, dat kan heel erg hit and miss zijn. :+1:

Buiten dat heb ik vernomen dat ze je er met een Pellikaan of Sub ook binnen laten hoor.

3 likes

Mooi verhaal, doet me (momenteel door een hevig influenza achting iets aangevallen) goed!

1 like

Daar ben ik net van aan het bijkomen. Ik klink nog alsof het liefdeskind van Barry White en Kathleen Turner. Beterschap!

1 like

Lekker verhaal! En een duidelijke mening/ervaring over je horloge.

1 like