Zoals de meesten wel zien heb ik eigenlijk altijd netjes mijn trouwe CWC G10 om de pols.
Toen mijn 50e verjaardag steeds dichter in beeld kwam, dacht ik bij mezelf dat ik voor deze mijlpaal wel een mooi horloge verdiend had. Met dit in gedachten ging ik eens rond shoppen voor een horloge voor erbij. Hoewel ik naar een aantal merken keek, bleef ik toch steeds weer bij CWC terug komen. Gewoon omdat ik het een sympathiek merk vind. Met kwalitatief goede horloges.
Maar er bleef toch wel iets knagen, “waarom een ander horloge voor erbij, terwijl ik toch maar 1 horloge draag. En ik heel slecht kan wisselen.”
Ik was namelijk al begonnen met mijn collectie uit te dunnen. Ik had eigenlijk nog maar een ander horloge in bezit, de Vario D12 en ik was al lang aan het twijfelen om deze in het blauw te gaan zetten om dan alleen maar met de G10 door te gaan.
Maarja . Als deze dan kapot gaat en ter reparatie weg moet, heb ik niks meer en zonder horloge ga ik de deur niet uit. Dus na verschillende modellen bekeken te hebben heb ik de knoop doorgehakt en deze besteld:
De CWC G10! Because, why change a winning team? Voor mij persoonlijk is dit horloge bijna perfectie…Goeie maat, stevig, licht van gewicht, goed afleesbaar ( ook zonder leesbril ) en een zeer secuur uurwerk, ETA preci/heavy drive uurwerk.
Maar toen ik gisteren op mijn werk aankwam, werd ik door een collega erg blij verrast met een horloge voor mijn verjaardag gisteren.
Een Militado W10
100 WR
Schroefkroon
Miyota Quartz uurwerk
Kristal glas
Gefeliciteerd Maus, en die Militado is tof!. Ik heb een iets ander model van hun en ben er zeer tevreden mee. Maar begrijp ik nou goed dat je 2 identieke G10 's hebt?
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag om mee te beginnen.
En van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerken
Keuzestress
Heel veel draagplezier toegewenst