Als je heel goed kijkt is er misschien iets te zien. Je moet er wel je tijd voor nemen. Als iemand dit kan bevestigen door het ook te zien, dan is men dag weer goed.
Bij wat ik zie is de opening gericht op de vijf uur ongeveer.
De foto van Hans heeft ongeveer dezelfde
vergroting als die van mij…
Het logo zou dus eigenlijk te zien moeten zijn
denk ik dan?
Foto is trouwens van de verkoper…
Het heeft alles te maken met de lichtinval. Ik heb enkel Omega’s met het correcte glas en je moet je best doen om het logo te zien. Dat is onder bepaalde hoeken wel en ander ook weer niet zichtbaar. Maar who caress? Als dat alles is wat niet zou kloppen, zo duur is een nieuw glaasje niet.
Ër zijn glaasjes zonder logo. Had ik eerst ook. Is echt geen ramp hoor. gewoon laten zitten en als hij ooit vervangen moet worden dan laat je Ferrie er een nieuwe inzetten met logo voor een paar tientjes.
Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper.
Heb trouwens het horloge al in het bezit. Heb echter nog niet de tijd gehad om mooie foto’s te maken.
Als er al een logo’tje op het glas zit, dan is dit vele malen kleiner dan de voorbeelden die jullie laten zien.
Ik zal zien wat de verkoper te vertellen heeft en welke oplossing hij te bieden heeft. In zijn advertentie stond wel degelijk dat het horloge volledig origineel is. Omdat deze verkoper zeer gerespecteerd is had ik geen reden tot twijfelen. Waarschijnlijk is het iets onschuldig…