Zien jullie een OMEGA-logo?!

…ofwel zijn mijn ogen niet van de beste ofwel is het OMEGA-logo, welk gegraveerd zou moeten zijn in het glas, niet te zien.

http://imageshack.us/photo/my-images/847/knipsely.jpg/

Het betreft een Speedmaster 20Th Anv. '89… Deze zou toch een plexi moeten hebben en dus ook het gegraveerde logo?

Soms is het nauwelijks te zien. Zeker niet op een foto als deze.

Als je heel goed kijkt is er misschien iets te zien. Je moet er wel je tijd voor nemen. Als iemand dit kan bevestigen door het ook te zien, dan is men dag weer goed. :wink:

Bij wat ik zie is de opening gericht op de vijf uur ongeveer.

http://imageshack.us/photo/my-images/854/naamlooszf.jpg/

De foto is te klein wat mij betreft.

Kijk hier eens…

Ik kan je dag niet goed maken.

De foto van Hans heeft ongeveer dezelfde vergroting als die van mij…

Het logo zou dus eigenlijk te zien moeten zijn denk ik dan?

Foto is trouwens van de verkoper…

Glenn Schreef:

De foto van Hans heeft ongeveer dezelfde
vergroting als die van mij…

Het logo zou dus eigenlijk te zien moeten zijn
denk ik dan?

Wat een discussie, vraag die verkoper dan naar een echte foto :)o

Glenn Schreef:

De foto van Hans heeft ongeveer dezelfde
vergroting als die van mij…

Het logo zou dus eigenlijk te zien moeten zijn
denk ik dan?

Het heeft alles te maken met de lichtinval. Ik heb enkel Omega’s met het correcte glas en je moet je best doen om het logo te zien. Dat is onder bepaalde hoeken wel en ander ook weer niet zichtbaar. Maar who caress? Als dat alles is wat niet zou kloppen, zo duur is een nieuw glaasje niet.

Ik zie inderdaad wat je bedoelt. ik heb wel het idee dat het een kleiner/smaller logo is dan op de voorbeeldfoto van hcptdg.

Maar als je het echt belangrijk vind zou ik inderdaad om betere fotos vragen.

Loepje doet wonderen.

Ër zijn glaasjes zonder logo. Had ik eerst ook. Is echt geen ramp hoor. gewoon laten zitten en als hij ooit vervangen moet worden dan laat je Ferrie er een nieuwe inzetten met logo voor een paar tientjes.

Logo “op” de uren wijzer. Maar zoals gezegd, een origineel glaasje is niet zo duur.

De logo’s die jullie laten zien zijn inderdaad vele malen groter dan het geen dat ik zie op men glas…

Dat is het rare aan heel de zaak. Er lijkt een logotje te zien, maar het is gewoon zeer klein.

Glenn Schreef:

De logo’s die jullie laten zien zijn inderdaad
vele malen groter dan het geen dat ik zie op men
glas…

Dat is het rare aan heel de zaak. Er lijkt een
logotje te zien, maar het is gewoon zeer klein.

De mijne lijken ook alle drie een stuk kleiner.

Is er niemand die net zoals maardien en mezelf het kleine logotje kan waarnemen op mijn foto? :slight_smile:

El Penumbra, jouw logo’tjes zijn dan welicht groter dan welk ik laat zien op de foto?

Glenn Schreef:

Is er niemand die net zoals maardien en mezelf het
kleine logotje kan waarnemen op mijn foto? :slight_smile:

El Penumbra, jouw logo’tjes zijn dan welicht
groter dan welk ik laat zien op de foto?

Logo’s zijn klein en als je ze eenmaal ziet dan zie je ze ook goed maar de kijkhoek is erg belangrijk.

El penumbra Schreef:

Glenn Schreef:

Is er niemand die net zoals maardien en mezelf
het
kleine logotje kan waarnemen op mijn foto? :slight_smile:

El Penumbra, jouw logo’tjes zijn dan welicht
groter dan welk ik laat zien op de foto?

Logo’s zijn klein en als je ze eenmaal ziet dan
zie je ze ook goed maar de kijkhoek is erg
belangrijk.

Kan ik me helemaal bij aansluiten: soms heel klein + goed in het licht staan onder een bepaalde kijkhoek.

Ik heb net een mailtje verstuurd naar de verkoper.

Heb trouwens het horloge al in het bezit. Heb echter nog niet de tijd gehad om mooie foto’s te maken.

Als er al een logo’tje op het glas zit, dan is dit vele malen kleiner dan de voorbeelden die jullie laten zien.

Ik zal zien wat de verkoper te vertellen heeft en welke oplossing hij te bieden heeft. In zijn advertentie stond wel degelijk dat het horloge volledig origineel is. Omdat deze verkoper zeer gerespecteerd is had ik geen reden tot twijfelen. Waarschijnlijk is het iets onschuldig… :slight_smile:

Ik neem aan dat het een plexiglas erop zit met logo, het kan zijn dat men het heeft gepolijst zodoemde dan het minder zichtbaar zou kunnen zijn.

antonsv

Polijsten zou geen probleem mogen zijn omdat het logotje aan de onderzijde van het glas zit…

Reactie van de verkoper: "Omega heeft glazen uitgeleverd MET en ZONDER Logo in de center van het glas."
Een reactie die elke verkoper dus zou uiten…

Ik neem aan dat elk plexiglas, uitgeleverd door OMEGA, een logo in het minder van het center heeft? Enkel de saffierglaasje hebben toch GEEN logo?