Zijn er alternatieven?

Hoewel mijn eersfe geda hfe uitging naar een Omega Speedmaster Reduced, welke ik heel mooi vind, heb ik besloten om eerst een quatrz aan te schaffen. Met een budget van €1000,- kwam ik op een Frederique Constant uit. Vorige week gepast en e alt goed. Vandaag via Chrono24 getrachf te kopen maar er ging iets mis. Plaatje bij het praatje.

image

Ik vroeg mij af of er vergelijkbare horloges zijn binnen mijn budget.

7 likes

Mooi ding!! Ik denk dat je voor dit budget niet veel meer triple calendars gaat vinden. FC is een prima merk!

Edit: de zwarte plaat is leuk, maar een rosé met witte plaat is ook wel aardig. Weet alleen niet of die dezelfde prijs hebben (denk het niet)

3 likes

Een witte wijzerplaal is idd ook erg mooi. Wellicht iets voor het volgende horloge alleen vind ik goud niet meer zo mooi. Heb jaren lang een ML van goud gehad. Beetje op uitgekeken denk ik.

Bulova lunar pilot

2 likes

Jazeker!

Kan je de rest lekker in de spaarpot houden voor je speedy.

1 like

Hier worden enkele suggesties genoemd

1 like

Certina DS-8 vind ik leuk :slightly_smiling_face:

9 likes

Een speedmaster reduced is wat mij betreft toch echt een heel ander type/ stijl horloge dan de Frederique, welke ik overigens erg mooi vind.

Je kunt hem overigens nieuw kopen in NL bij Juwelier van Willegen. ZIj bieden hem goedkoper aan via Ch24. Dus gewoon even bellen.

€1050

€990

Oh, die is ook mooi :heart_eyes:

1 like

Thanks, heb ik net gedaan. :grin:

die zijn er zeker, bijna elk merk heeft wel een vergelijkbaar model.
het is enkel aan jouw te beslissen welke je het mooist vindt en of je echt voor het alternatief wil gaan :ok_hand:

Ik ben er uit. Nh alweer aan het denken wat de volgende zak worden. Bedankt voor alle adviezen. :+1:

1 like