Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Ik heb mijn kantoor opgeleukt met een afbeelding van mijn hoily grail horloge; een Zenith El Primero.

Het beeldje van Felix Baumgartner vond ik er ook wel leuk bij staan. Al weet ik dat hij geen Zenith El Primero maar een Zenith Stratos omhad tijdens zijn stratosfeer jump.

Zijn er meer HF members die een afdruk van hun favoriete horloge op kantoor hebben staan of hangen?

Ik heb de foto op metaal in hoogglans laten afdrukken. Met wat zon erbij ziet dit er schitterend uit.

24 likes

Nee.:joy:

14 likes

Nee…bedrijfs policy…anders wil iedereen loonsverhoging :joy:

13 likes

Nee, ik heb geen afdruk van een van mijn horloges op kantoor staan of hangen.

2 likes

Nee, clean desk policy

2 likes

Nee, wel een foto van de Grote Leider, bedrijfspolicy

66 likes

Hahahahaha die foto is net gemaakt, geweldig :smile:

2 likes

Goede blik ook :joy:
Nieuw toetsenbordje zie ik? Krengen worden altijd zo snel geel :sweat_smile:

5 likes

Nee. Ik heb het druk genoeg voor dat soort futiliteiten.

14 likes

Wat draag jij dan? Emo.

Edit: oohhh wacht… nevermind :roll_eyes:

4 likes

Ik doe altijd mijn mooiste horloge om wanneer ik kantoor werk ga doen.

Beter live dan een fotootje .

3 likes

Nee. Maar kijk wel heeeeel erg veel naar plaatjes van horloges. Heb het daar soms zo druk mee dat ik niet meer aan werken toekom. Maar ja, prioriteiten hè?!:wink:

4 likes

Da’s zo’n mechanische zo te zien

Ik kan vanaf hier die documenten en aantekeningen lezen. Is dat de bedoeling?

6 likes

Had jij plannen dan? :male_detective::male_detective:

1 like

Zo te zien gaan we België binnenvallen in oktober. :wink:

13 likes

Oh ja, ik moet mijn vakantie nog doorgeven en lesboeken bestellen. De geplande annexatie van België gaat niet door vanwege de Landmachtdagen.

16 likes

Je zoomde heus wel nog even in om te checken :wink:

Ah, die geldverslindende show om te laten zien dat ze heus wel serieus moeten worden genomen, die gasten die de hele week op een kazerne zitten te klaverjassen. :upside_down_face:

4 likes

Ja heb ik ook

11 likes

Het is niet om te laten zien dat we serieus moeten worden genomen. Het gaat om zieltjes winnen voor Het Grote Goed. En we zoeken nog leden voor de klaverjasvereninging.

3 likes

wil je kaaslucht op je bandjes? want zo krijg je kaaslucht op je bandjes

11 likes