Zijn er nog meer horloge beursen dan alleen de Rikketik?

Zoals de de titel al zegt…

Zijn er nog meer beursen zoals de Rikketik?
Ik ga altijd een paar keer in het jaar naar de Rikketikbeurs in Houten, maar vraag mij nog altijd af of er nog meer van dat soort beursen in nederland zijn.

Vriendelijke groet,

Frankvo

In Keulen is ook een paar keer per jaar een beurs. Alleen heb er geen ervaring mee.
Ik zou wel eens naar een beurs met wat meer Oost Europees of Russisch willen :sunglasses:

Keulen is wel andere koek om het zo maar eens te zeggen. Daar vind je vrijwel alleen maar horloges en dan vooral uit een hogere prijsklasse. Ik ben er een keer geweest en heb nog nooit zoveel Rolexen bij elkaar gezien. Beurs is wel véél kleiner dan in Houten. Keulen is wel weer een mooie stad voor een dagje uit.

Beste Frank,
De vorige sprekers hebben helemaal gelijk wat Keulen betreft, het niveau is veel hoger, en je kunt 'je smorgens ook gewoon wassen voor je er naar toe gaat want daar stinkt het zeker niet. Een aanrader!
Een afrader vind ik persoonlijk Antwerpen, daar is werkelijk niets te zien, maar ja Antwerpen zelf is weer wel de moeite van een dagje uit waard.
Veel plezieer en wijsheid bij het klokkies kijken.
Guus

guuswatch Schreef:

en je kunt 'je smorgens ook gewoon wassen voor je er
naar toe gaat want daar stinkt het zeker niet. Een
aanrader!

Dus het is niet alleen mij opgevallen dat het op de Rikketik stonk (en dan bedoel ik niet de klokken, maar een deel van het publiek :frowning: )

hoe heet die beurs in Keulen? klinkt wel interessant

guuswatch Schreef:

De vorige sprekers hebben helemaal gelijk wat
Keulen betreft, het niveau is veel hoger, en je
kunt 'je smorgens ook gewoon wassen voor je er
naar toe gaat want daar stinkt het zeker niet.

juist, en zo zijn we dus in een zgn. visceuze cirkel beland.

als we nu eens afspreken dat alle rikketikkers zich smorgens wel grondig wassen dan kunnen we elkaar herkennen, dan hoeven we niet te gaan klooien met buttons en zo. :smiley: )

gegroet!

Klik hier maar even http://www.uhrenmarktkoeln.de/