De zeno prs-3 is idd net iets meer dan 11mm en wel te vinden onder de 300€
De Mitutoyo-schuifmaat zegt 11,7 mm voor de Zeno, 11,8 mm voor de CWC.
We hebben het dan over de divers toch niet over de G10 modellen? Want dat is best plat namelijk!
Heb je hier een model naam en nummer van?
Kijk hier eens naar:
Maar ook het basis duikhorlorloge is uitstekend!
En ze hebben ook een hele fraaie GS met saffierglas die 200 meter waterproef is:
Allemaal hele goeie duikers.
CWC geeft tevens 10% discount als je een militaire ID vooraf aan de aankoop kan tonen.
Verzenden is supersnel is mijn ervaring.
Over de duikers gaat het. @ROC heeft de moeite genomen om hierboven wat mooie plaatjes te zetten.
Bij alle modellen staat 11 mm maar dat is dus een fractie meer blijkbaar. Maar nog steeds geen “dikkertjes”.
De G10 is ca. een cm dik incl. bol plexiglaasje. Ik meen dat je die al had?
Deze zit wel in een “fatboy” case vanwege de grote lithium-batterij en is dus iets dikker en ook zwaarder door het saffier.
Geldt dit ook voor veteranen?
De CWC divers zijn helaas iets te duur. In ieder geval boven de €300 budget.
Enkel het caliber en case nummer:
2854-269381
Er is ook een gouden versie met een witte plaat. Die heeft het volgende nummer:
2854-269373
Leuk linkje ook even door translate te halen:
http://sfx.g1.xrea.com/citizen_2854.htm
Jouw Lefty is extra tof met de Engelse datum aanduiding. De meesten zijn in het Japans. Ik vind hem tof
Veteranen weet ik niet.
Het beste is even een berichtje te sturen naar de service desk van CWC en melden dat je een veteranenpas hebt.
Mail even naar sales@silvermans.co.uk
Overigens betaal je dan eerst het volledige bedrag en krijg je daarna gewoon de 10% refund.
En je betaald als EU ingezetene geen UK Tax/vat aan CWC. Slechts het normale BTW tarief / invoerkosten en verzendkosten uiteraard.
Die G10 die ik bedoel heeft saffierglas
Eerste dat me te binnen schiet bij deze titel:
Budget ongeveer €300
Dank je! Kijk niet gek op als het een tweetalige dagschijf blijkt. Zal het morgen even checken voor je.
Als nieuw geen vereiste is: een Tag Heuer 2000 meet 9,3mm dik. Moet volgens mij nog wel te vinden zijn voor 300 piek.
Zijn leuke horloges. Zit een standaard ETA kwarts uurwerkje (955.112, dacht ik) in wat je voor een paar tientjes hebt, dus als je er nog een keer 100(-ish) euro aan onderhoud tegenaan gooit, kun je er weer 30 jaar tegen waarvan de eerste 5 ook nog wel onder water.
Goeie tip idd!!
Moest meteen aan deze denken inderdaad, erg geslaagd model en dun!
Aquaracer. Wel je budget wat oprekken.