Ik wel.
Volgend jaar een rood-wit-blauwe nato.
Zodra ik mijn Nato strap van mijn TW 52 vervang wel…
Dan komt weer de echt knal oranje band erop
Ik zal het nieuw republikeins genootschap even aanschrijven of ze ook horlogebandjes uitgeven om het gedachtegoed onder de aandacht te brengen.
De oranje horlogeband is deze week besteld dus nog even afwachten of deze op tijd binnenkomt. Gelukkig ben ik wel klaar voor iets anders.
Ik willem ook niet, dus in die zin ben ik klaar met Koningsdag.
Ik Willem wel. Op de Koning!
Houzee!
Ik Willem wel. Op de Koning!
Ieder z’n mening. Mooi horloge. Maar wel wat weinig oranje.
Vind dat je wat harder je best moet doen
Nee! Nog niet klaar voor
Die Hollanders toch he…
Maar ik zoek nog wel een oranje nato…
Waar hebben jullie je oranje nato vandaan gehaald?
Ebay. Goed zoeken, dan heb je er een voor een paar euro.
Maar ik zoek nog wel een oranje nato…
Waar hebben jullie je oranje nato vandaan gehaald?
Zit al jaaaaren aan te hikken tegen de aanschaf van een oranje horloge. Maar ik kom er gewoon niet uit. Oranje Monster, SKX011, oranje mini Sumo of een andere oranje Seiko 5 met 4R-uurwerk…? Zou ook wel 'n oranje BFK willen. Maar die zijn niet meer te krijgen (voor een normale prijs, anyway). Ja, of een oranje Mako XL… Of toch een Citizen EcoDrive duiker… (met de oranje band). Ja of een G Shock. Of mijn SKX007 laten modden met een 011-wijzerplaat of m’n Black Monster met een Orange Monster-wijzerplaat. Maar vind ik toch ook wel weer een beetje jammer, want dan heb ik geen BM en 007 meer… Ik weet 't gewoon niet!!! Nou ja, ga het toch niet meer halen. Maar proberen voor volgend jaar. ; )
Ik ben er klaar voor, maar vind het wel stom dat het niet op 30 april is maar in het weekend ervoor.
Ps
Oranje nato’s kan je bij mij bestellen, 5 euro.
Ik heb ze in 20 en 22 mm
Ook rod-wit-blauwe, 20mm
Bedankt voor het aanbod, ik denk dat ik deze ga bestellen.
Wel mooie combo zwart met oranje
Red White and blue