Zijn jullie bekend met "hemel watches"

Volgens het merk was ik er altijd al naar op zoek. Ik ben er me niet van bewust.

http://youtu.be/dYVf7RnMVrI

Bedankt, al jaren vraag ik me af waar ik nu eigenlijk naar op zoek ben…nu weet ik het! “Heaven” !

1 like

Ja, ik ‘ken’ de (sympathieke) persoon zelfs, die erachter zit, want post op het Wallet Friendly Watch Forum.

1 like

Zag laatst een filmpje van Long Island Watches hierover. Toch lijkt t me wel wat…

Mocht ik ooit in de hemel terechtkomen (wat ik betwijfel), dan heb ik daar echt geen horloge nodig.

Ha ha ha ha

Bestaat dat?!?

Het is toch best te begrijpen dat niet iedereen een rijke papa heeft? Waarschijnlijk bestaat er voor alles een “wallet friendly” variant.

2 likes

Je kon het niet laten hè?

Ik gun iedereen zijn rijkdom en weelde, geen punt. Alleen wanneer hij of zij een dergelijk wereldvreemde opmerking maakt over mensen die minder bedeeld zijn probeer ik een stukje realiteitszin te geven, dat is alles.

3 likes

Dat valt toch wel mee? Ik was gewoon oprecht verbaasd dat daar een apart forum voor is.

Grappig hoe dat werkt dan he? Ik was niet op de hoogte van het bestaan van dat forum, maar ook zeker niet verbaasd. Heeft dan hoogstwaarschijnlijk toch te maken met referentiekaders en dat is het grondprincipe van mijn post, maar de bewoording had anders gekund. :kissing_heart:

5 likes

Ja ! Heette vroeger PMWF. Zijn onder andere naam verder gegaan. Jaren terug rondgekeken. Moet je maar is bezoeken.

1 like

Een horlogeforum dus maar dan voor arme mensen?

Mooi initiatief, zo kunnen óók die mensen samen met arme lotgenoten horlogetips uitwisselen! :hugs:

Ja en ik ben al vanaf het begin lid. Alle horloges onder de $ 1000, voor mijn specifieke budget is er nog geen forum echter… :rofl:

1 like