Zijn TW STEEL horloges wel een in de aanbieding?

Beste lezers,

Zelf ben ik helemaal weg van de TW Steel horloges, maar ze zijn zo duur!
aangezien ze nooit of echt nauwelijks in de aanbieding zijn,

vraag ik me af wie o wie heeft wel eens een TW Steel horloge gekocht met een leuke korting en WAAR?

Alvast bedankt,

Gr Mick

Beste lezers,

Zelf ben ik helemaal weg van de TW Steel horloges, maar ze zijn zo duur!
aangezien ze nooit of echt nauwelijks in de aanbieding zijn,

vraag ik me af wie o wie heeft wel eens een TW Steel horloge gekocht met een leuke korting en WAAR?

Alvast bedankt,

Gr Mick

Fout-sorrie.

Er staan er toevallig op marktplaats, geen nieuwe maar toch.

Grt, martin

De uitlopende modellen zijn wel een in de aanbieding. Kijk maar eens op watchxl.nl. Daar kom je ook langs Tauchmeister. Bijna de zelfde horloges, maar dan €100 goedkoper!!!
Succes

En kijk eens op quickjewels.nl of op watchxl.nl

Grt,Martin

Ik zie ze bij eigenlijk alle juweliers wel in de aanbieding liggen…

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben even gaan kijken op marktplaats en inderdaad is daar veel TW STEEL te vinden.

Ik heb er nu 1tje gekocht met 25% korting helemaal Nieuw in box! ( gehele collectie is daar nu 25% korting! scheelt mij al weer 119,- euro :slight_smile:

geen links naar marktplaats

Gr Mick

Horlogetwsteel Schreef:

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben even gaan kijken op marktplaats en
inderdaad is daar veel TW STEEL te vinden.

Ik heb er nu 1tje gekocht met 25% korting helemaal
Nieuw in box! ( gehele collectie is daar nu 25%
korting! scheelt mij al weer 119,- euro :slight_smile:

Gr Mick

Proficiat met je aanwinst! Laat je nog weten welke het is geworden en hoe ie je bevalt?

Hoi Marnix,

ik heb gekozen voor de TW Steel TW11, vandaag ontvangen en erg tevreden erover!
Zit er aan te denken om er nog 1tje erbij te bestellen :smiley: ( de Tw steel CE 1005 )

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Wat een gelul zeg…sorry dat het zeg. Gisteren
had je nog geen idee waar je zo’n lelijk ding
moest kopen voor een goede prijs (want ze zijn zo
duur, excuse me? je er al eentje en je kan het niet nalaten twee
keer te linken naar (je eigen) marktplaats
advertenties?

If it smells like spam, it sounds like spam and it
looks like spam…it probably is…Spam (td)

Ik denk, dat je helemaal gelijk hebt , Jaap.

ik ben net nieuw op dit forum,
als je denk dat ik een horlogebedrijf ben, ga dan maar lkkr verder met het zwart maken van dit forum bericht. ik heb inmiddels mijn horloge, en ben daar tevreden over.

Dit lijkt mij ook spam, de ommekeer van ik vind ze duur naar ik wil er nog 1 bijkopen vind ik gewoon raar, en dan nog die link er bij naar MP lekker een slotje hier op!

floris Schreef:

de ommekeer van ik vind ze duur naar ik wil er nog 1 bijkopen vind ik gewoon
raar

Eens, vind ik ook uiterst merkwaardig.

Jaag hem niet gelijk weg, mannen :wink: Ik begrijp jullie twijfel heel erg goed, heb ze zelf ook een beetje, maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Hij heeft toch al aangegeven dat hij gewoon hier wilde posten? Als je echt wilt spammen kan dat toch op makkelijkere manieren.

Horlogetwsteel, welkom, en blijf lekker rondhangen :wink:

JTrapman Schreef:

Jaag hem niet gelijk weg, mannen :wink: Ik begrijp
jullie twijfel heel erg goed, heb ze zelf ook een
beetje, maar laten we hem het voordeel van de
twijfel geven. Hij heeft toch al aangegeven dat
hij gewoon hier wilde posten? Als je echt wilt
spammen kan dat toch op makkelijkere manieren.

Horlogetwsteel, welkom, en blijf lekker rondhangen
:wink:

+1

Mij deert het niet. Hoop dat ie geniet van het horloge. Of ie het aan zichzelf heeft verkocht of niet :stuck_out_tongue:

Nee maar, serieus. Wie van jullie herkennen niet dat je een prachtig horloge hebt gekocht en snakt naar meer? Ik bedoel heb pas een paar hele leuke aanwinsten binnen. Maar je wordt toch zo hebberig bij William :+
En ja dan denk ik ook “ze zijn zo duur… maar ik wil meer!” :smiley:
Enneh, wat duur is verschilt natuurlijk voor ieder. Voor een scholier, student, etc. kan ik me voorstellen dat een paar honderd euro voor een horloge pittig kan zijn.

Horlogetwsteel Schreef:

Hoi Marnix,

ik heb gekozen voor de TW Steel TW11, vandaag
ontvangen en erg tevreden erover!
Zit er aan te denken om er nog 1tje erbij te
bestellen :smiley: ( de Tw steel CE 1005 )

Niet mijn smaak, maar het ziet er niet verkeerd uit.

Maareh, er is nog zoveel moois in horlogewereld. Ik bedoel, ik heb een paar horloges van bijna hetzelfde model. En voor hetzelfde geld had ik andere modellen kunnen kopen. Die CE1005 ziet er met z’n witte wijzerplaat enzo wel rustiger en anders uit, maar toch. Ik zou zeggen om er nog even goed over na te denken.

Had meer verwacht van dit forum,
En ja inderdaad ik ben een student met niet veel te besteden wat graag meer wilt.
En waarom reageren jullie dan nog op dit bericht, zodat het bericht weer boven aan staat wat meer publiciteit/reclame opleverd voor mijn zogenaamde handeltje haha? Slim hor. Post alleen die link om een ander misschien ook een plezier te doen!

Horlogetwsteel Schreef:

Had meer verwacht van dit forum,
En ja inderdaad ik ben een student met niet veel
te besteden wat graag meer wilt.
En waarom reageren jullie dan nog op dit bericht,
zodat het bericht weer boven aan staat wat meer
publiciteit/reclame opleverd voor mijn zogenaamde
handeltje haha? Slim hor. Post alleen die link om
een ander misschien ook een plezier te doen!

Laten we maar hopen dat je geen student Nederlands bent.

Het spijt me als het forum je teleurstelt. Wat mij teleurstelt, is dat je gemakshalve aanneemt dat de leden van dit forum een homogene groep zijn, zodanig dat als de ene je verdenkt van reclame, een ander niet meer kan reageren op een ander aspect van je post. Ik hoop dat je zal leren, dat een groter onderscheidend vermogen, je in je verdere leven van pas kan komen.

Overigens, net zoals jij iets van dit forum verwachte, verwacht dit forum iets van jou, namelijk dat je je aan de forumregels houdt. In casu:

g. Reclame maken voor een eigen of andermans website of zaken is onder geen beding toegestaan, tenzij in samenspraak met de beheerder van het forum. Berichten met aanstootgevende laster, spam etc. worden verwijderd. Het bepalen of iets valt onder deze categorie wordt bepaald door de moderatoren en niet door de gebruiker.