Vind 't er niet uitzien. En daarnaast kijk ik graag naar (de voorkant) van mān horloges. Niet om te kijken hoe laat 't is ofzo. Maar gewoon omdat ik ze mooi vind en sowieso graag naar horloges kijk. Liefst de hele dag.
āZeā weet ik niet, maar mijn vader doet het omdat hij denkt dat hij hem eerder stoot en krast wanneer hij hem aan de buitenkant van zijn pols draagt.
Is ook wel griezelig. Je bent bang voor krassen. Maar ik doe hem ook alleen bij een kantoordag aan. Verpleegkundigen draaiden hun gewone horloge om uit praktisch oogpunt denk ik. De drivers Edition chronostop is echter ontworpen om andersom te dragen. Wijzerplaat zit ook gedraaid om de tijd logisch te zien. Bedoeld voor automobilisten (sportieve) was het idee van Omega.
Klinkt logisch: de binnenkant van de pols is beter beschermd dan de buitenkant. Het is de plek waar de evolutie je slagaders gelegd heeft.
En dat je het niet meer ziet, komt misschien omdat een horloge daar in de weg zit als je beeldschermwerk of ander zittend werk doet. Was 10-15 jaar geleden ook nog wat minder dan nu.
Verpleegkundigen in de somatiek worden natuurlijk niet geacht om een polshorloge te dragen, onhygiƫnisch.
Gelukkig is dat anders als je in de psychiatrie werkt.
Hij gebruik te echt een Chronostop? Dat is apart. Die vroeger bij mijn vader bij de koeien kwam was een ruig type, reed gewoon met de Mercedes de hekken van het weiland open.
Dit was een ze. En wat vroeger een zware shag rokende veearts was, is nu een ākliniekā met dito prijzen Maar inderdaad, ze droeg haar horloge aan de binnenkant van de pols.
De bekendste andersom drager moet toch wel Prins Bernhard zijn
Ook wanneer je als piloot van een jachtvliegtuig beide handen aan het stuur wilt houden is het binnendoor dragen wel handig, vooral wanneer de Rode Baron je op de hielen zit.