Zirx

Horloge verkocht aan Chris @Zirx en zo te zien ben ik de eerste. Zeer plezierig en sympathiek contact, vragen gesteld en informatie uitgewisseld, uiteindelijk besloten en met super snelle betaling heeft hij de deal afgerond. Na ontvangst dit direct gemeld wat ook altijd heel prettig is om te horen. Kortom van mijn kant van Harte aanbevolen!

3 likes

Zirx had een mooie Hamilton Khaki Field mechanical liggen. Zere heldere communicatie, zeer snel geregeld en keurig opgestuurd. Heel blij mee en fijne ervaring met Zirx.

1 like

Horloge overgenomen van @Zirx prima deal en vlotte verzending. Horloge zoals beschreven. Aanrader dus.

1 like

Fijne deal gemaakt met @Zirx.
Vlotte en goede communicatie.
Reëele prijs overeengekomen.
Zakendoen met Chris is een aanrader.

1 like

Mooie koop bij @Zirx gedaan en zoals intussen gewoon: prettig en snel, dus :100:%+!!
Het horloge (G-Shock, horloge?? :rofl::rofl:) is voor m’n zoon die er héél blij mee is!!
Bedankt @Zirx en HF!!

1 like

Seiko Presage gekocht van Zirx. Alles perfect afgehandeld. Kan hem als verkoper aan een ieder aanbevelen.

1 like

Tissot PRX gekocht van @Zirx.

Reageert snel, handelt vertrouwenswekkend. Het horloge is de dag na de koop ontvangen, super! Bedankt @Zirx.

1 like

Mijn Seiko SNKL45K1 verkocht aan Chris @Zirx. Hij mocht hem overnemen voor een mooie prijs, communicatie was prima en de betaling vlot :smile: Fijn zakendoen met @Zirx !!

1 like

Een g-shock mod kit van @Zirx overgenomen. Zeer makkelijke communicatie, prima prijs kunnen afspreken en daarna vlotte en zorgvuldige verzending. Bedankt daarvoor, Chris!
Absolute aanrader. :star::star::star::star::star:

2 likes

4 bandjes overgenomen–> top deal . Keurig verpakt en met netheid behandeld . Aanrader !

1 like

Leuke deal gedaan met @Zirx. Bedankt voor de prettige ontmoeting!

1 like

Prachtige Tudor BB pro overgenomen van Chris (@Zirx ). Horloge precies zoals beschreven, fijne communicatie, kortom….; zo wil je dat het gaat op HF!

Aanrader :+1::+1:

1 like

Gisteren een speedmaster over genomen van Chris.
Na wat contact op het forum nummers uitgewisseld waarna er snel een deal gemaakt kon worden.

Ritje naar het zuiden des lands werd getrakteerd met een heerlijk bakkie koffie en natuurlijk een onwijs mooi horloge.

Leuk tafelgesprek gehad en zelfs nog wat extra’s mogen passen.

Kortom, :star::star::star::star::star: voor Zirx !

1 like