Zit de datum op de wijzerplaat "Voor de kat z'n viool" ?

Mijn vriendin en ik waren in de Jumbo en toen zei ze “heej daar loopt Ron Brandsteder”. Verrek. Maar bij nadere inspectie bleek het hem toch niet te zijn.
Ik had mijn horloge niet om, want ik was in mijn klus outfit, dus weet helaas niet op welke datum het incident plaats vond.

Ik draag bijna altijd hetzelfde horloge, dus de datum staat altijd goed. Mocht ik vaker wisselen zou ik de datum wel goed zetten denk ik.

Ik heb vorige maand voor engels een essay van 1300 woorden geschreven over de psychische impact van een dagelijkse gewoonte. Het voorbeeld wat ik had aangedragen was het goed zetten van je horloge. Je mag er dan van uitgaan dat ik dat zelf ook doe en er veel aan heb.

Ik zet hem ook niet meer op de juiste datum, teveel gedoe. Ik heb soms zelfs het horloge niet op tijd staan.

1 like

Het horloge dat ik draag heeft altijd een datum.
Heb ook horloges zonder maar die draag ik bijna nooit. Voor mij.moet een horloge een datum hebben.
Jammer dus dat mijn Speedmaster geen datum heeft :-):grin:

Haha! :joy: Ik stoor mij zelfs aan het feit dat de Rado van mijn vrouw altijd op de foute datum staat, o nee, heel soms bij toeval kan hij wel eens goed staan. Bij mijzelf is dit ondenkbaar. Datum en dagaanduiding moeten correct zijn. Maanstand wil ik wel eens mee sjoemelen :wink:

Die zIjn er wel hoor :joy: