Zjuuls

Zjuuls is al langer lid, maar post zelf niet zoveel. Hij heeft een Glycine van mij overgenomen en afgehaald. Goede communicatie en komt gemaakte afspraken na. Helemaal top.

Zjuuls heeft mijn iets te forse wandklok overgenomen. Communicatie was prettig en snel. Betaling was ook prompt.
Verzending van mijn kant had iets vertraging opgelopen maar ook hier was begrip voor.
Kortom een prima kerel. :smile: :thumbsup:

Vlekkeloze transactie met @Zjuuls prima communicatie, prompte betaling en ontvangstbevestiging. :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Zjuuls helemaal blij gemaakt met een leuke sluiting van Tissot.
Erg fijne en leuke communicatie , zeer flexibel in de onderhandeling , razend snelle reactie en betaling.
Helemaal top , een aanrader :thumbsup:

Een prachtige Glycine van @Zjuuls gekocht. Verpakte iedereen zijn horloges maar zo goed als hij! Bubbelenveloppes, vulling, omdoos, perfect. Precies zoals beschreven en wat ook wel eens fijn is: hij paste meteen met stalen band. Meestal moet ik “bijschakelen”.

Een dikke aanrader en ik zou zo weer zaken met hem doen.

Gr. Hans

1 like

Goede ervaring met @Zjuuls!
Veel plezier met je rus :wink:

1 like

Een horloge verkocht aan @Zjuuls. Goed contact een fijne deal. Plus 1 :+1:

1 like

Hamilton verkocht aan Jules aka @Zjuuls. Erg prettige deal. Aanrader!

1 like

Recent een horlogebandje verkocht aan Jules / @Zjuuls. Vlotte communicatie en prettige deal. Aanrader dus!

1 like

Recent een horloge verkocht aan @Zjuuls. Vlotte communicatie, eerlijke deal en vlotte betaling. Topkerel!

1 like

Bandjes verkocht aan Jules @Zjuuls
Snelle en vriendelijke communicatie en vlotte betaling! Kortom een prima koper, holelijk tot een volgende keer! :slight_smile:

1 like

Vouwsluiting verkocht aan @Zjuuls.
Vlotte betaling en een berichtje bij ontvangst :+1:
Prima HFer , graag tot een volgende keer.

1 like

@Zjuuls mijn casio telememo verkocht voor zijn zoon. Erg prettige communicatie en alles was snel geregeld. Prima koper!

1 like

Komandirskie verkocht aan @Zjuuls. Niks dan lof. Verkoop uit het boekje. Snel geregeld, toonde liefde voor het horloge, snel betaald en blije ontvangstbevestiging. Wat wil je nog meer als verkoper?

1 like

@Zjuuls blij kunnen maken met een leuke Vostok. Super nette communicatie en snelle betaling :+1: uitstekende HF’er om ‘zaken’ mee te doen, aanrader. Veel plezier ermee Jules en wellicht tot een volgende :wave:

1 like

In recordtijd @Zjuuls blij kunnen maken met een Erika’s voor op zijn Seiko Willard. Netjes en heel vlot. Aanrader!:fire: