Zo dat is een dure Alpha

Is zeker een limited. :wink:
http://www.chrono24.com/web/nl/suchen/u/index.htm?showid=1257692&MODELL=alpha&SORTIERUNG=1&lastshow=0&anzahlgesamt=18

Het is wel een “trusted seller”…uhu. 8)

Ik denk dat het een Fake is, voor die prijs kan het nooit een echte Alpha zijn! :smiley:

wie is/wordt nou opgelicht, de aanstaande koper of de verkoper?

Groeten,

Martin

Ik heb Isabelle toch maar eens berichtje gestuurd met verzoek om toelichting op prijsbeleid…

Wat een absurde prijs?! Ik ben benieuwd naar de reactie van de verkoopster.

't Is natuurlijk wel een tribute aan een model wat niet meer gemaakt wordt… :wink:

Maar dit is toch een buitenkansje? Hahaha! Prachtig :slight_smile: !

Ja en de dag nadat de studiebeurzen betaald zijn neemt de vraag sterk toe. :slight_smile:

Dit kan uiteraard niet !!!

Heb ook net een berichtje met verzoek om uitleg verzonden .

Ben benieuwd…

Met Afwachtende Groeten,

Morse.

Heb ook Chrono24 hierop attent gemaakt.

schande!

Deze reactie ontving ik van Chrono24, wel begrijpelijk anders moeten ze alle aanbiedingen gaan beoordelen op prijs… maar ja dit was toch wel erg grof,

Hi Hans,

thank you for your message. Please note that chrono24.com can not in any way influence the individual sales-prices of items advertised on the site.

Regards,
Raphael Gnirck

Ze kunnen tenminste het Chrono24 Trusted Seller logo weghalen.

denk dat er gewoon een kommaatje verkeerd staat…
groet, frank.

Hier een Hamilton Field Quartz van dezelfde aanbieder.

KLIK
http://www.chrono24.com/web/nl/hersteller/u/h/hamilton/1363570.htm

Nou ben ik geen Hamilton kenner (wel op zoek naar een Hamilton). Maar dit lijkt me toch iets te duur.

Nou zeg hij gaat maar door met die dump prijzen. :smiley:

Misschien een type fout ,waarschijnlijk Belgische Francs
(grapje)
Jack

Retailprijs voor deze Hamilton is USD 275 ofwel ongeveer 181 Euro.

Waar deze prijs van 1925 Euro vandaan gehaald wordt is mij een raadsel. Zou inderdaad een verkeerde komma kunnen zijn. Maar slordig is het wel.

Als het inderdaad een typo is dan maken ze die wel regelmatig bij die zaak.

Gewoon tactiek. Eén sloeber die erin trapt en ze hebben weer voor een maand brood en witbier op de plank.