Zo die is echt verrot en nog nep ook

En toch wordt er op geboden.

http://cgi.ebay.co.uk/Omega-Seamaster-007-Limited-Series-Faulty-/130409423949?cmd=ViewItem&pt=AU_Watches&hash=item1e5d01e44d

co-axiol?

Neen, dank u!

Ha ha, lijkt een plastic horloge !!! :smiley:

Waarschijnlijk een badspeeltje van toen James Bond nog een ukkie was !

hahahahah !
lachen
:smiley:

Weet je wat me lachen lijkt, met z’n tienen lopen opbieden op die veiling. Naar een eindprijs van 3000 euro. Verkoper staat te springen van geluk. En dan melden bij eBay dat 't om een neppe gaat :stuck_out_tongue:

…Is al lang gebeurd B)-B)- … (maar afwachten of Ebay er iets aan doet…)

Morse.

Soms zou het een goed idee zijn als vragen/opmerkingen van potentiele kopers aan de verkoper ook op de bay zelf te lezen zouden zijn. Dan kan je argeloze kopers behoeden voor dit soort praktijken.

Hoi,

Dat horloge is de oude van testdummy Buster van de mythbusters. Hij heeft em omgehad tijdens één van de “proefnemingen” van de heren. Zo te zien is er ook met de vrachtwagen overheen gereden. Het enige waar zo’n kreng goed voor is :wink:

Nu rijp voor het vierkante archief,

Groet,

Nico.

tjvreeken Schreef:

Soms zou het een goed idee zijn als
vragen/opmerkingen van potentiele kopers aan de
verkoper ook op de bay zelf te lezen zouden zijn.
Dan kan je argeloze kopers behoeden voor dit soort
praktijken.

Zeker, maar zeg nu zelf Tom, zou JIJ zulk een horloge kopen ???
Als ik iets online koop ( meestal dan nog op een horlogeforum en niet op de baai ), dan maak ik toch zéér grondig mijn “huiswerk” !
Er zijn op verschilende fora genoeg mensen met know-how die bereid zijn te helpen. En op Watchuseek hebben ze zelfs de “BREITLING FAKE BUSTERS” ! ( Geweldig hé, hoe komen ze erop ? ! :smiley: )

IDEE: misschien een forum onderdeel maken: de NANB ! ( de Nederlandse Anti Nepper Brigade ! ! ! )

En waarom niet ?

We hebben Yoeri zijn fake IWC destijds toch ook ontmaskert ? En de man heeft nog zijn geld teruggekregen ook ! (tu)

Marc-B1 Schreef:

En op
Watchuseek hebben ze zelfs de “BREITLING FAKE
BUSTERS” ! ( Geweldig hé, hoe komen ze erop ? !
:smiley: )

IDEE: misschien een forum onderdeel maken: de NANB
! ( de Nederlandse Anti Nepper Brigade ! ! ! )

Lijkt me leuk en nuttig! Maareh, wie gaat al die nepperds kopen om ze te vergelijken? :wink:

Of de echte? :smiley:

Doen ze bij WUS ook niet, maar hier zitten toch een aantal mensen die bv. Omega’s, Rolexen, Breitlings (:D) op hun duimpje kennen.
Ik spreek natuurlijk over de uiterlijke kenmerken.

En, Marnix, soms moet je es een héél klein beetje investeren in experimenteer-materiaal :smiley:

Zwaar Nep!.. en helemaal verrot…is er een vrachtauto over heen gereden?

@Ticothijs82:: erg mooi die tekst van Pink Floyd… “Time”… deze opname heb ik ook op een DVD van Roger Waters Live (Into the flesh of zo…)

Wat ook nog kan zijn:: dat de verkoper dat nep horloge eerst zelf op de baai gekocht heeft en er later achter kwam dat deze nep was… en toen helemaal uit zijn stekker gegaan is… gevolg?.. zie het resultaat van de nep Omega…

Marc-B1 Schreef:

tjvreeken Schreef:

Zeker, maar zeg nu zelf Tom, zou JIJ zulk een
horloge kopen ???
Als ik iets online koop ( meestal dan nog op een
horlogeforum en niet op de baai ), dan maak ik
toch zéér grondig mijn “huiswerk” !

Klopt Marc, maar er is helaas een grote groep mensen die dat niet weten te doen en dan denken een mazzeltje te hebben. Dat dat doorgaans niet klopt weet ik natuurlijk ook. Maar ik had het dan ook over argeloze mensen. Per slot van rekening is iedereen ooit een keer leek, op welk gebied dan ook. En het feit dat dit soort praktijken vaak op veiling sites voorkomen laat al zien dat veel kopers niet in staat zijn, om welke reden dan ook, hun huiswerk te doen.
Als je b.v. ziet wat een bagger er uit de Ukraïne komt: zg WWII Duitse piloten horloges met een Russisch uurwerk. En dat terwijl deze landen toen met elkaar in oorlog waren! Of die zg KGB horloges… ja hoor, een geheim agent gaat met een horloge met z’n ‘bedrijfslogo’ op pad:D En toch hebben veel van deze verkopers een goede beoordeling van over de 99%:frowning:
Ik weet, je moet je gezonde verstand laten werken, maar als je zoveel van dit soort fantasie horloges ziet, ga je haast zelf nog geloven dat ze echt zijn:D

Ebay heeft dan toch gereageerd… (tu)

http://cgi.ebay.co.uk/Omega-Seamaster-007-Limited-Series-Faulty-/130409423949?cmd=ViewItem&pt=AU_Watches&hash=item1e5d01e44d

MVG,

Morse.

Voor de liefhebbers, toch nog ff een foto van mijn echte en de nepper.

Volgens mij heeft ie 'm onder de banden van een traktor vandaan gepeuterd:D Wat een mop om dat dan ook nog gewoon op de baai te slijten… je moet maar durven::o
@ Marijn: wat een prachtige uitvoering, een die we hier te weinig gepost zien, volgens mij(tu)

Marijn welke is nu de echte???:smiley: