Erg vet deze. Ze zijn al even uit maar toch. Misschien Panda jeuk door de Speedy Tuesday Speedy die veel te lang duurt.
Nog drie dagen beheersen voor er keuzes gemaakt worden…
Erg vet deze. Ze zijn al even uit maar toch. Misschien Panda jeuk door de Speedy Tuesday Speedy die veel te lang duurt.
Nog drie dagen beheersen voor er keuzes gemaakt worden…
Ziet er wel strak uit alleen die overlappende subdials… Maak de kast dan groter
Edit: Snel ff gegoogeld maar is dus bij alle el primero’s?
Ja, da’s wel ‘het design’ van de El Primero…
Het is in ieder geval… uniek toch wel liever een Speedy (denk dat ik er daar ook nog 's meerdere van kopen) Qua kleurencombinatie is ie wel heeeeel erg gaaf, maar… ‘what has been seen, can’t be unseen’. Zal wel weer de enige zijn die zich eraan stoort
Het sterretje aan de secondenwijzer bevalt ook niet iedereen.
Maar wat een pracht horloges! , doemij maar die linkse
Ben toch wel een beetje bang geworden voor de toekomstige modellen sinds Jean-Claude Biver Zenith heeft overgenomen. Laten we hopen dat het niet op Hublot gaat lijken.
Die opmerking hoor ik vaker en vind ik een beetje flauw. JCB heeft in het verleden best aardige dingen gedaan met bijvoorbeeld Blancpain. Ik zie nog geen vreemde dingen bij TH. Sterker, die voeren een beter prijsbeleid lijkt. Dus dat zal bij Zenith ook vast wel meevallen… (hoop ik )
Daarom ben ik ook een beetje bang Slechter dan de ideeën van Theirry Nataf zal het niet worden.
Ja, dat was inderdaad een redelijk brakke gozer!
heb het sowieso niet zo op sterretjes
Erg mooi, die rubber banden zullen ook wel heerlijk soepel zijn. Mooi sportief chic, zie ik graag.
Die gekke dingen bij TH zitten er aan te komen hoor… Ze zijn nu met een of andere gare ‘kunstenaar’ genaamd Alec Monopoly in zee gegaan… Ik houd m’n hart vast
Ja van die Panda word ik ook blij van hoor.
Of is zijn de subdails zilver ? Zo te zien wel ja.
Geen Panda dus …
Zenith noemt ze Black & white…
Oke dus wel wit !
Heb gegoogeld maar lijkt meer op zilver, ben benieuwd.
Inderdaad mooi alternatief voor de in overvloed geziene speedy.