Ik heb me zojuist aangemeld dus ik zal me eerst even voorstellen!
Zelf ben ik industrieel ontwerper en vormgever. Ik kan dus enorm genieten van een goed ontworpen product. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om te knutselen en heb ik zelf uiteraard ook al een aantal horloges zoals een Tissot Visodate 2010, een Junghans Max Bill, Seiko Premier, Jacob Jensen Curve en een Citizen Aqualand analog die er helaas mee gestopt is. Daarnaast heb ik nog een aantal opwindbare horloges die niet echt het noemen waard zijn…
Via een digitale omzwerving die begon met een discussie over seiko modificeren op watchuseek kwam ik hier terecht omdat ik een seiko dial zag staan die ik voor een projectje wou gebruiken maar ik heb nog geen idee of ik kan reageren op advertenties hier?
Ik zal de HFLE discussie eens doorlezen, als ik het goed begrijp gaat het om een limited edition?
Foto’s komen er wellicht ook nog wel aan, als ik tijd heb.
Maar… hoe verstuur je een PB? Als ik op iemand naam klik zie ik het niet als optie oid?
Welkom!
Het is géén aanrader om de discussie over de hfle plannen door te lezen, als ik jou was zal ik even wachten tot alle plannen concreet zijn en dan aanhaken.
Je kan pas een pb sturen als je een bepaald trustlevel hebt. Met dit topic aanmaken en lezen (of erdoorheen scrollen) bij andere komt dit vanzelf wel goed.
Oja foto’s van de horloges zijn altijd leuk .
Welkom hier🖒… Zeker een seiko dial van @HanDavinci ? Weet eigenlijk niet of hij naar jou wel een PB kan sturen…maar zijn aandacht is nu getrokken als het goed is😁…veel plezier hier😊