Zo groen als gras :D

Ik heb me zojuist aangemeld dus ik zal me eerst even voorstellen!

Zelf ben ik industrieel ontwerper en vormgever. Ik kan dus enorm genieten van een goed ontworpen product. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om te knutselen en heb ik zelf uiteraard ook al een aantal horloges zoals een Tissot Visodate 2010, een Junghans Max Bill, Seiko Premier, Jacob Jensen Curve en een Citizen Aqualand analog die er helaas mee gestopt is. Daarnaast heb ik nog een aantal opwindbare horloges die niet echt het noemen waard zijn…
Via een digitale omzwerving die begon met een discussie over seiko modificeren op watchuseek kwam ik hier terecht omdat ik een seiko dial zag staan die ik voor een projectje wou gebruiken maar ik heb nog geen idee of ik kan reageren op advertenties hier?

Anyway… Leuk forum!

10 likes

Welkom😊
Leuke collectie heb je. We zijn dol op foto’s😏

Welkom!
En kom eens door met plaatjes van die Max Bill. :wink:

Welkom!

Welkom!
Een hoopje vragen en antwoorden kun je hier al vinden:

Welkom. Misschien kun je als pro t.z.t. eens je licht laten schijnen over de diverse HFLE ontwerpen voor dit jaar.

Welkom!
Bij advertenties is het de bedoeling dat je dmv een pb contact opneemt met de adverteerder

Wat een warm welkom!

Ik zal de HFLE discussie eens doorlezen, als ik het goed begrijp gaat het om een limited edition?
Foto’s komen er wellicht ook nog wel aan, als ik tijd heb.
Maar… hoe verstuur je een PB? Als ik op iemand naam klik zie ik het niet als optie oid?

Welkom!
Altijd leuk iemand met verstand van ontwerpen. Misschien niet je ding, maar er is ook een topic over Amphibia’s modificeren. Veel plezier nog!

Welkom!

Welkom!
Het is géén aanrader om de discussie over de hfle plannen door te lezen, als ik jou was zal ik even wachten tot alle plannen concreet zijn en dan aanhaken.
Je kan pas een pb sturen als je een bepaald trustlevel hebt. Met dit topic aanmaken en lezen (of erdoorheen scrollen) bij andere komt dit vanzelf wel goed.
Oja foto’s van de horloges zijn altijd leuk :slight_smile:.

Welkom,
Visodate heb ik ook, fijn ding.
Veel plezier hier :grinning:

Bedankt , ik ben er ook erg tevreden over. Nu nog op zoek naar het origineel.

Welkom hier🖒… Zeker een seiko dial van @HanDavinci ? Weet eigenlijk niet of hij naar jou wel een PB kan sturen…maar zijn aandacht is nu getrokken als het goed is😁…veel plezier hier😊

1 like

Welkom! En we zijn hier allemaal dol op foto’s, dus mocht je je geroepen voelen… :innocent:

1 like

@mr.chielos you had my curiosity, but now you have my attention. Moet ik je even een pm sturen? :slight_smile:

1 like

Ah…u is awake​:joy::blush:🖒

1 like

Welkom, welkom! :+1:

Welkom op het forum!

Bedankt voor alle aandacht. Het betreft inderdaad een wijzerplaat van JanDavinci :sunglasses:

1 like