Een vage foto, een vage omschrijving, maar net genoeg dat je kunt zien dat alles origineel is… En dan maar afwachten of het wat is. En van de eerste eigenaar, zodat er nog nooit mee is gerommeld Sorry voor de kunstlicht foto’s en stofjes, zo lijkt er een beschadiging op de lug te zitten, maar het ding is mint. Ik ben weer blij
Bedankt voor de leuke reacties mannen, dat maakt het verzamelen nog leuker En Luka… Laat me toch met rust, zelfs als je 3000 km ver weg bent val je me nog lastig gheghe.
De randen zijn idd een goede indicatie van de staat van een 6309. Het viel me zelf ook op toen ik de foto’s had gemaakt. Zo kom ik zie niet meer vaak tegen, ongepolijst, geheel origineel en dan ook nog eens in perfecte staat. Woonden we maar in Azië, dan werd het snuffelen op een rommelmarkt nog leuker
Volgens mij is de wijzerplaat aftermarket, zijn de wijzers gerelumed en is de kast zwaar opgemaakt. Oh… en de inlay klopt niet… Echte zonde van de tijd dit…
Thanks guys voor de leuke reacties! Ook die van Roel ghegheghe. En Hans, deze gaat mee! De andere 6309’s ook trouwens Durf het niet te zeggen, maar er is alweer een onderweg… Maar… elke vintage van hetzelfde model is toch weer anders