Zo maar een plaatje

De enige reden waarom ik dit horloge nog wel eens afdoe is voor een foto’tje of om de lunette van rood/zwart naar zwart/zwart te verwisselen. Hij bevalt zo goed dat m’n andere horloges niet meer aan de beurt komen…

Prachtige klok? Had jij hem trouwens nieuw gekocht? Voor hoeveel gaan deze ongeveer van “pols”?

Hoeveel zijn ze nieuw dan? De marge bij Rolex tussen occasion en nieuw is volgens mij dermate laag.

Prijs oct 2005 in Duitsland is 3970 Euro.

3100 nieuw via juwelier is een heel goede korting. (voor een Rolex)

Jaap, mail me even welke juwelier dat geeft…

gr,
hans mennink

De mijne is uit 2000, en heb ik voor iets meer dan tweeduizend overgenomen.

Zeer goede prijs, Highstreet (tu)

Met Pepsi vind ik 'm ook fraai Jaap! Ik draag 'm zwart voor op het werk, en soms zet ik de rood/zwarte lunette erop. Ik ben nog op zoek naar een pepsi!

Omdat ie zo mooi is en het tijdstip zo goed, even een wristshot:

Jaap, ik zie geen PM van je hoor…

Oh, mooi! Heel strak ontwerp, Nomos bevalt me wel! Is die Tangomat inmiddels al verkrijgbaar?

Kan je mij die PM ook sturen Highstreet?

Mooi overzicht zo! Ik vind alledrie de varianten trouwens mooi hoor. Ik ben nog op zoek naar de Pepsi-inleg voor als ik echt een vrolijke bui heb :wink:

En vandaag kwam de derde lunette binnen, naast zwart/rood en zwart/zwart heb ik nu ook blauw/rood. Zoals je op deze foto kunt zien is het rood van de blauw/rood iets anders (onderste lunette)

Ja het rood lijkt wel iets fletser. Maar erg mooi hoor! Prachtige foto’s.
De pepsi vind ik toch het mooist. En wat vinden jullie van de witte wijzerplaat?

De GMT heeft geen witte wijzerplaat. Bedoel je wellicht de Explorer?

Oeps, excuus.
Maar zou je gaan voor een witte GMT? (mocht die er ooit komen) Witte wijzerplaat + pepsi = nationale driekleur. Mogelijk is dat de Freudiaanse verklaring voor mijn lichte voorkeur. “Lichte” in dubbele betekenis want de zwarte wijzerplaat is zeker ook erg cool.