Zo, mijn eerste "echte" horloge

Hallo allemaal,

na een lange tijd van voornamelijk meelezen kan ik jullie berichten dat ik sinds zaterdag in het bezit ben van mijn eerste “echte” horloge: een Poljot Journey Steel

Ik ben er hartstikke content mee en kan er mijn ogen niet vanaf houden…

groeten
Mark

Gefeliciteerd met je aankoop! (tu) …fotootje? Kunnen we meegenieten :wink:

Gefeliciteerd! En pas maar op dat je er niet meer koopt :wink:

Gefeliciteerd Mark,

Pas op met uitspraken als ‘echt horloge’, dit kunnen nog wel eens de eerste symptomen van het horlogevirus zijn :wink:

VrGr,

Vincent

Zeemeester Schreef:

Gefeliciteerd Mark,

Pas op met uitspraken als ‘echt horloge’, dit
kunnen nog wel eens de eerste symptomen van het
horlogevirus zijn :wink:

VrGr,

Vincent

:smiley: Ik vrees dat het voor Mark reeds te laat is; anders zat ie hier niet! (:smiley: :)-D

Zo, even snel een wristshot gemaakt met mijn mobiele telefoon - Helaas niet zo’n goede kwaliteit, maar ik zal thuis nog betere foto’s maken en deze later plaatsen

groeten
Mark

Ja, leuk hè, zo’n “echt” horloge dat tikt en waarin van alles beweegt.
Gefeliciteerd hoor, benieuwd wat de volgende zal zijn :slight_smile:

Hoi Mark,

Goede keuze, ik vind het ook een erg mooie klok.

Veel kijkplezier :wink:

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd, een Poljot Journey is een leuk horloge(tu) Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Naast het horloge óók gefeliciteerd met het uitzicht:)
Jur

Beste eedmne,

Een erg mooi horloge gefeliciteerd. Persoonlijk vind ik dit horloge de mooiste IWC portuguese look-a-likes die er bestaat.

Het grappige is dat ik echt al maanden op het punt sta precies zo een te kopen maar twijfel nog steeds. Nu twijfel ik nog steeds. Mag ik je vragen waar je hem hebt aangeschafd? Mocht ik hem willen bestellen.

Alvast bedankt,
OmarDesign

Gefeliciteerd, dat er nog vele mogen volgen…

Groet,

Frank

Mijn beste,

Proficiat met dit eerste echte horloge.
Een horloge pur sang. Praktisch, helder en rustig, niet al te flashy. Mijn complimenten!!
En met de regelmaat van deze klok naar je pols blijven luisteren en er de bron van je verworven passie doen blijven herontdekken, zodat er nog vele, vele mogen volgen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo OmarDesign,

ik heb dit horloge besteld via de duitse Ebay bij Juri Levenberg. Omdat deze verkoper ook op dit forum bekend is en er positief over hem geschreven wordt, durfde ik de koop bij hem wel aan. Alles ging inderdaad naar wens.

groeten
Mark

Mooie klok!

Overigens kun je deze via poljot24.de ook verkrijgen. Heb ik zeer goede ervaringen mee.

Niels

Het valt me nu pas op: dit is geen “echt” horloge maar een ECHT horloge hoor…:slight_smile:

Wat een supermooi horloge :), gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Helaas heb ik na een week moeten constateren dat het horloge een defect heeft. Het opwindmechanisme blokkeert niet, dwz bij het opwinden loopt de kroon weer terug en kun je dus geen spanning op de veer zetten.

Ik heb contact gezocht met de verkoper en wacht nu op zijn antwoord.

Groeten
Mark

van harte met je nieuwe aanwinst … mooie klok (tu)

seamaster Schreef:

van harte met je nieuwe aanwinst … mooie klok
(tu)

Euh heb je de laatste post niet gelezen? Hij is defect. Dat is een grote bummer eedmne. Hopelijk wordt het netjes opgelost.