Zo, nu is het mij ook een keer gebeurd. (Deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren!)

Gelukkig is het niet de mijne! Gecondoleerd!

1 like

Aiaiaiaiaiiiii, das een vervelende schade idd. Lijkt mij ook een total loss, flinke tik geweest voor het uurwerk ook. Ik had het bijna met nieuwe hamilton fieldwatch eerder dit jaar. Kom net van de juwelier en meteen ook even een andere nato proberen en doe hem af in de tuin boven de tegels natuurlijk en glijdt zo van de nato af… Ik kon hem nog op 20 cm vanaf het graniet uit de lucht vissen :joy:

Dat was een wijze les en ik heb even een tijdje het nare gevoel gehad, als ik toch niet snel genoeg was geweest was de pret van een NA wel heel rap over.

Maar gelukkig niet nagelnieuw en ook niet de hoofdprijs. Blijft toch jammer, dat wel.

1 like

Dat komt hard aan, sterkte! Misschien toch een nieuw glas? Hoop op betere horlogetijden voor je.

1 like

Mijn innige deelneming…

Gelukkig niet met een duurder stuk gebeurd.

Hier een gebruikte orient te koop voor €40 ex verzenden, kun je het kaliber van gebruiken.

Eerst je eigen kaliber testen of het wel nodig is.
Saffier is ook zo’n bedrag.

1 like

Sterkte
.

2 likes

Oh dat is echt Kwalitatief Uiterst Teleurstellend…

1 like

Oef!
Gewoon keihard terugslaan en met een opgeheven middelvinger een Ray 2 gaan kopen! :sunglasses:

Nato bandje erop en je bent weer happy! :shushing_face:

3 likes

Neeeeee, dat was juist de oorzaak. :astonished::astonished:
Gewoon op staal laten zitten. :sunglasses::sunglasses:

1 like

Dit was een menselijke fout; die nato zat muurvast! :see_no_evil:

1 like

Klopt, maar de kans op vallen is bij een stalen band veel kleiner want die is een geheel. :wink:

1 like

Heel vervelend dit. Proberen een mooie tweedehands te scoren? Of misschien toch zelf proberen open te maken. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.

1 like

Understatement…

1 like

Wat een horror😣

1 like

Heb ook eens een dergelijke schade gehad aan een Seiko.
Ik schoot los met een tang en plante het horloge vol tegen een
gietijzeren pijp :grimacing:
Opgestuurd naar Monsterwatches, kreeg een nieuw uurwerk en
meteen maar een saffier glas er in.
Kosten ± E100,- plus verzendkosten en een nieuwe is 160 dacht ik :grin:
Rob heeft er wel als verrassing en kosteloos ook een nieuwe wijzerplaat
in gezet met gelumde cijfers.
Toch nog een upgrade :+1:

Seiko mil mod3

Seiko mil mod4

Dus wellicht is reparatie toch een optie.

8 likes

Das niet best :frowning:️ Sterkte ermee

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Inboedelverzekering misschien? Je zal dan geen nieuwe kunnen kopen, maar op het HF een keer kunnen toehappen als er eentje te koop komt.

1 like

Mijn beste,

Mán mán mán!! Wat een miserie!!
Succes met de verdere verwikkelingen!!

Maar in ieder geval voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Auw, auw, auw!!

1 like

Innige deelneming…

Is mij ook al een keer overkomen, ik heb gelukkig de gewoonte gehad mijn voet eronder te steken. Dan schuift hij over de tegels, wat meestal beter afloopt :wink:

2 likes