Zo, nu is het mij ook een keer gebeurd. (Deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren!)

Alles. glaspers, kasthouder, wijzertrekker, siliconen matje en Glas ook. Heb ook nog sapphire vlak liggen.

Boven verwachting eigenlijk.

1 like

Ziet er weer prima uit en leuk om is te doen lijkt me. Kan met een horloge voor deze prijs ook best om dat zelf te proberen.

Mag ik vragen wat de kosten hiervoor nu zijn geweest?

1 like

Glaspers €9,50 :smiley:, Kasthouder €1,55 :smile:, Stolp €2,93 :laughing:, silicon matje €1,88 :rofl:, Wijzertrekker € 0,88 :sweat_smile:, Glas double domed coated 31mm €7,33 :face_with_raised_eyebrow:, Glas vlak 31mm €1,32 :joy: (geen sapphire wat ik eerder meldde. Sapphire zou zo rond de €10,- gekost hebben).

Overige gereedschap(sets) had ik al. Ook redelijk goedkoop. Ik durf er geen foto van te plaatsen :blush:

7 likes

Ook youtubes gekeken om te zien hoe de stem en kroon er uit, en vooral, er weer in moesten.

1 like

Top gedaan :+1: Die heb je mooi van de prullenbak gered!
Veel plezier ermee!

Heb je het datumvenster er trouwens weer in gelijmd of kon je die erin klemmen of klikken?

1 like

Gered van de kliko inderdaad.

Datum venster heb ik er weer in gedrukt. Het lijkt er op dat die klemt of zo, want ik heb wel moeite gedaan om te zien of die er weer uit kon vallen.

1 like

Perfect, beter geen lijm gebruiken als het niet nodig is. :+1:

(En zeker geen secondenlijm btw, geeft overal witte aanslag :grimacing:, maar dat wist je wellicht al :grin:)

1 like

Mooi dat het er weer zo goed uit ziet, veel plezier er mee!

1 like

Ziet er top uit! Moet je vaker doen :wink:
En voordat je het weet, kloppen ze bij je aan… :joy:

1 like

:joy:

Nou alleen maar leuk toch dat je het zo zelf hebt kunnen doen en voor dat bedrag. Ik denk dat je er voor dubbel de waarde plezier gehad hebt ervan met dit geslaagde resultaat.

Top:+1:

1 like